سیدعباس صالحی در توئیتی به درگذشت یک خبرنگار ورزشی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اکانت شخصی توئیترش اینگونه درگذشت مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی که امیدوارانه با سرطان جنگید و شب گذشته درگذشت تسلیت گفت:
«طعم زندگی در آشنایی با آدمهای آسمانی است.
با شادمانی حس زندگی مییافتیم. خانواده شکیبای شادمانی، درد و دریغمان را پذیرا باشید.»
سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.



