مهدی شادمانی پس از چند سال مبارزه شجاعانه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
مهدی شادمانی روزنامهگار سرشناس که سابقه فعالیت در رسانههایی همچون همشهری جوان، جهان فوتبال و دنیای ورزش را داشت، پس از نزدیک به سه سال مبارزه با بیماری سرطان، بامداد شنبه ۹ شهریور چشم از جهان فروبست.
آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.



