خانم خاچیکیان امواج منفی همیشه هست مهم م
ثبت بودن خود ادم,بعضی از مردها عادت شده
براشون زن ستیزی
nila.khachikian۱۳۹۴/۱۲/۲۲
تصمیم شخصی هست تا رسیدن به زمان سفرم و ا
ینکه واقعا چیزی هم نوشتم نظر بنویسم نه م
قاله! ?? مختصر و کوتاه ?? اما آنچه که دو
ستان نمی دانستند این بود که گویش و نگارش
زبان فارسی برای من زبان سوم هست و این ن
وشتن ها جنبه ی تمرین برای من داشته و دار
د… و البته طی ده سال تمرین بسیار هم ماهر
شدم.. ?? اما صادقانه واقعا بخش نظرات بر
نامه هفت صبح که جای تمرین ادبیات نیست… ?
? از شما هم ممنونم آقای دوک حلال ??
نه اینجوری نیست ما دوستتان داریم
خ نیلا….شمااگه به مطالبی که مینویسید… ای
مان داشته باشید.. دیگه مهم نیست که چه کس
ی ویا کسانی ازشماخوششان نمیاید.. واگرکمی
به مطالبتان باورداشته باشید… همه کاربرا
ن هم از شماانتقادکنند.. بایدادامه دهید…
انتقادازکسی.. زمانی اتفاق میافتد که یاوا
قعاهمه جهت گریهای او.. اشتباه هست.. ویاک
املادرست وواقعه گرایانه اس.. پس اگربه نو
شته های خود ایمان دارید نبایدمیدان راخال
ی کنید.. این جاکه مجازیست.. انسان بایددر
زندگی واقعی هم وقتی به راهش وتفکرش ایمان
داشت ادامه دهدهرچند برخلاف اکثریت جامعه
باشد.. شخصه که ازمطالبتان استفاده کردم.
.ودرخیلی جهات جنبه درست قضیه راشرح دادین
.. موفق باشید چه دراین مجازی چه درجامعه.
.
nila.khachikian۱۳۹۴/۱۲/۲۲
متوجه شدم برخی کاربران گویا چندان دل خوش
ی از من ندارند… ?? چند روز دیگر بیشتر که
میهمان این سرزمین و شما نیستم ?? تصمیم
هم گرفتم دیگه نظر ننویسم حتی المقدور برا
ی هیچ خبری، چه برسد به نظرهای طولانی و ی
ا بقول برخی دوستان داستان… بهر حال این ن
یز می گذرد.. ?? ?? ممنون که من رو تحمل ک
ردید. ??