nila.khachikian۱۳۹۴/۱۰/۱۷
آ، آ، ?? مرسی از جوابتون ?? جمله ی بی جن
به ای م رو خوب اومدی ?? ??
به نظر من باید از دید مثبت به این فضای م
جازی نگاه کرد و ببینیم چقدر میتونه مفید
باشه مثلا تو زمینه کاری خودم خیلی مفید
هست.
و پیش بسپیِ افزایشِ جمعیتی بیشتر. امیدوا
ری در این است که استفاده صحیح و ناصحیح ه
مچنان قابل تمییز بماند. از دردهایِ نزدیک
ِ مسئله ی فرهنگ
جواب شمارو میدم.واسه اینکه.اینا .عکس خود
شونو میزارن با خبرهای مهم در مورد ایران
و جهان.ولی متاسفانه امسال ما هر عکسی دلش
ون بخواد میزارن.والا اینا ایی که عکس انچ
نانی میزارن عقده.خود کم بینی دارن..گفتی
پاسخ بدم.جوابو دادم…بی جنبه ایم ما
nila.khachikian۱۳۹۴/۱۰/۱۵
نه تو رو خدا، بیاین و فیلترش کتید ?? ??
ممکنه یک نفر به این سوال من پاسخ بده… ??
چگونه و چطور و به چه شکل و چرا سران حکو
مت جمهوری اسلامی، آقای روحانی، آقای لاری
جانی، وزیر محترم خارجه آقای ظریف و سایر
عزیزان حکومتی، ده ها و ده ها نفر دیگر از
حکومت در شبکه ی اجتماعی اینترنتی اینستا
گرام دارای یوزر رسمی بوده و دائما در حال
ارسال عکس، متن و پیام های مختلف سیاسی ه
ستند ؟! ?? آیا نه اینست که رسما و قانونا
اینستاگرام فیلتر شده و عموم مردم منع شد
ه اند از استفاده و حضور در این شبکه ی اج
تماعی مجازی جهانی ؟! ?? ?? ?? ?? ????