نوکیا گوشی جدید Nokia 222 را به قیمت ۳۷ دلار راهی بازار کرد.
به گزارش خبرآنلاین، بدون پاسخ به این سؤال که آیا هنوز نوکیایی وجود دارد که گوشی تولید کند؛ باید از عرضه گوشی جدیدی شبیه لومیا ۴۳۵ خبر دهیم که تحت عنوان نوکیا ۲۲۲ و نوکیا۲۲۲ دو سیم کارته روی اینترنت جولان میدهد.
این گوشی ۷۹ گرمی در ابعاد ۱۱۶ در ۵۰ در ۱۲٫۹ میلیمتر از سری ۳۰پلاس با نمایشگر ۲٫۴ اینچی از نوع QVGA است که وای فای ندارد وتنها سیمکارت معمولی نسل ۲ را پشتیبانی میکند.
برنامههایی مانند فیسبوک، اسکایپ و توییتر روی آن از قبل نصبشده و اجرا میشوند.
باطری (۱۱۰۰ میلیآمپر) بهاندازه ۲۰ ساعت مکالمه جواب میدهد! البته در حالت بدون استفاده تا ۲۹ روز می ماند و اسلات برای اضافه کردن حافظه جانبی تا ۳۲ گیگ روی آن پیشبینیشده است تا بتوان موسیقی ذخیره کرد و گوش داد.
تک دوربین آن ۲ مگاپیکسل تعریفشده و ویدئو را در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل با ۱۵ فریم بر ثانیه ضبط میکند! فلش دوربین هم دارد!
وجود دو گیم Assassin's Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 روی آن در خور توجه است!
از سپتامبر در بازارهای «ارزان خر» مانند هند و افریقا قابلخرید میشود.
توضیحات
8





