نظر استاد بسیار محترم.ممنونم دوست خوبم❤❤
❤
آقای شهرام من از ریاکاری و عوامفریبی و ت
ملق گویی بشدت بیزارم و هر کس نه تنها شما
دم از حرف حق بزند ولو به نفع بعضیها حتی
خود من نباشد مشتاقانه میپذیرم و جای تحس
ین و تشویق را برای خودم باقی خواهم گذاشت
اما جالب اینجاست که بعضی از آقایان پا ر
ا از نظرات مودبانه فراتر گذاشته و اقدام
به توهین میکنن که این کار آنها شخصیت وا
قعیشان را به مخاطبین این برنامه نمایان
میکند فارغ از اینکه برای یک لحظه فکر کنن
د که همه ما جزئی از این ملت هستیم و تا
زمانی که هدفی جز انتقاد حزبی و جناحی و ب
ه نفع شخص خاصی داشته باشیم همدیگر را به
باد انتقاد بگیریم و خود را اصلح بدانیم
هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد الا دست به دس
ت هم داده و مشکلات را با انتقادات سالم و
دور از تخریب و توهین حل کنیم به امید آن
روز. ودر پایان اگر کسی از دست بنده کدورت
و ناراحتی به دل گرفته صمیمانه عذرخواهی
میکنم و نظرات همه دوستان را محترم دانسته
و میدانم. وسلام علیکم و رحمه الله و برک
اته. ?
دوستان شماها واسه هم بیشتر نوشابه باز می
کنین.البته این خبر خبر خوبیه.حتی اگر دشم
ن ادم هم چیزی رو اختراع کنه که واسه بشری
ت سود داشته باشه صدالبته جای تشویق داره.
من باب این موضوع بنده زیاد شوخی ندارم.مح
ض اطلاع دوستان عرض میکنم.بنده خواهر زاده
کوچکم رو ۶ سال پیش در اثر سرطان از دست
دادم.امیدوارم هیچکدوم از دوستان اینجا از
جمله اقای شاهپوری و فرهاد جان و سرکار خ
انم شکوهی هیچگاه تو زندگیشون شاهد همچین
رنج و عذابی نباشن.در باب اقای استاد.دوست
ان من نظرات شما هم گهگایی تشویق و تایید
کردم.اصولا معتقدم هرکسی حتی اگر جناحش با
تو فرق داره میشه ازش یاد گرفت و نظرات خ
وب و مثبتش رو تایید کرد.البته اگر تایید
بنده یا دوستان دیگر موجب رنجش شما میشود
از همینجا از آقای استاد میخوام دیگه کامن
تی در تایید نظرات من نزاره.دوستان خوب و
عزیزم.امیدوارم این دارو راست باشه و رنج
تمام مردم جهان رو کم کن.با تشکر از شما
و روزنامه ۷ صبح امیدوارم کامنتم رو بزاری
تا دوستان از هر طیفی احترام همدیگه رو ن
گه دارند.خواهش میکنم.ممنون.
ملیجکهای دور و برت هم با خودت ببر
معلومه خیلی کمبود داری برو خودتو بساز شا
پورررررررییییییی قور قوریییییی
به قول فردین خان بابا دم شما گرم شاهین خ
ان???
?????خیلی جالب بود شاهپوری ??????
استاد استاد??تورو خدا جایی نرو یه دقه هم
ینجا وایسا الآن شهرام 111 میآد تاییدت می
کنه بعداً تو کامنت بعدی شما برو اونو تأی
ید کن اسسسسستاد
بدجوری جو گیر شدی شاهپوری انگار تو این د
ارو را کشف کردی، راستی از کیهان چه خبر ش
اهپوری ؟???
شهرام111 و استاد بدوید بیآید به روسیه فح
ش بدید دلتون خنک بشه، خخخخخ ? ? ?