دانشگاه های ایران انقدر فارق التحصیل بیس
واد میدن بیرون که به نظر من خیلی عم مهم
نیست.
از بس کار زیاده د چرا بیان درس بخونن پول
خرج کنن
والا انقدر ورودی دانشگاه قول شده ادم میت
رسه کنکور بده قبول نشه ابرو حیثیتش به با
د بره شهریه اش هم که دیگه خدا داند از کج
ا بیاریم سر همین چیزها نخوندیم حالا باشه
ببینیم به کجا میرسید با کرور کرور دانشگ
اه هاتون
والا من درس نخوندم الان ماشین و زمین گرف
تم بخدا دانشجو داریم الان زیر دست منه د
اره کار میکنه هیچی نداره دروغه میگن در
س درس صاحب کار من دیپلمم نداره ۳۵میلیارد
سرمایه داره خودش کار کرده ب اینجا رسی
ده پشت ماشین لندکروزش نوشته عاقبت درس ن
خوندن برید دنبال کار. درس بخدا اخرش
ب هیچ جا نرسیدنه
من این همه پول خرج کدرم . به هیج جا نرسی
دم . الان لنگ 1 ملیون پولم . بیکار بی وس
یله . بی روحیه . تنها گناه من ایرانی بود
نم هست . و اخرش هم خودکشیه
چرا خبر ازخبرگزاری جمهوری آذربایجانه؟! خ
برگزاریهای خودمون کجان؟
shahram۱۱۱ کاملن باهات موافقم ????✌✌???
??
با برنامه ریزی اشتباه و بدون اینده نگری
تا تونستن برای کسب درامد دانشگاه ساختن ا
ینم نتیجش
با وجود دانشگاه جامع علمی و کاربردی، غیر
از این هم نمی شد انتظار داشت که چه بلای
ی قراره سر سایر دانشگاه ها بیاد.
خدا رو شکر که من یکی همون دیپلم رفتم سرک
ار گذرمم هیچ وقت به دنیای علافان دانشگاه
نخورد.
با اين سيستم آموزشي مضحك ، خيلى بهتره كه
اينطور باشه
وقتی یه برهه ای از زمان مدرک گرایی جاشو
داد به سواد و تازه همون کسانی که مدرک گر
فتن و سواد دارن واسه استخدام میبینند جاش
ون با آقازاده ها و پارتی دارها عوض شده
خب معلومه اینه اوضاع احوال.4 تا دانشگاه
درست درمون میزاشتین بهتر بود تا انواع اق
سام دانشگاههای قارچ گونه که اونم فقط بلد
ن پول بگیرن.کسانی که در دوره راهنمایی تر
ک تحصیل کردن و رفتن دنبال یه فنی حرفه ای
الان به مراتب وضعشون بهتره از کسانی که
تو همون دوره زمانی مثلا ترم آخر فوق لیسا
نسن تازه بعضی هاشون شروع غم و غصه سربازی
شونه.به قول دوستان سیستم از پایه غلطه.تا
بیست سالگی جوون نمیده به چی گرایش داره.
هنر فن علوم انسانی….تازه میاد دانشگاه یه
چیزی میخونه بعد کارش یه چیز دیگه میشه.د
ور ورمون زیاده.
خیلی هم عالی.سیستم اموزشی ایران که از پا
یه خرابه.مث من برید خارج از کشور درس بخو
نید تازه خارجبا از خداشونم هست دانشجوهاب
ایرانی پذیرش کنن.بخصوص بریتانیا. تازشم
خارج از کشور بعد از تحصیل خودشون شغل هم
میدن.پس در کل خارج از ایران تحصیل بهتره.
همین حدم ک میرن اشتباه میکنن ما که رفتیم
به کجا رسیدیم؟؟؟؟؟ کو بازار کار؟ کو فرص
ت های شغلی
خب مگه مجبورید سوالای مزخرف در بیارید که
کسی نتونه جواب بده قبول نشن