خدا کنه مسئولین یاد نگیرن,چون اگه یاد بگ
یرن برای هرکاری میخوان با یه تعظیم سر و
تهش رو هم بیارن!
تو ایران تکذیب میکنن عذرخواهی نمیکنن ???
مگه سامسونگ ماله کره جنوبی نیست ؟مدیران
چینی ؟
این معذرت خواهی مخصوص ژاپنی هاست. بالاخر
ه چینی های متقلب، یه کار قشنگی رو از ژاپ
نی ها به خوبی تقلید کردن.
حالا اینا رو یه وجب جا جاشدن…تو ایران بر
ا یه همچین حرکتی یه دو جین استادیوم لازم
داریم…کمی واقع بین باشید …شدنی نیست
شرکتهای ایرانی هم همینطور هستن چیه مگه ح
تی اگه خودمون هم بفهمیم جنس رو تعویض نمی
کنن حتی دوقورت و نیمشون هم باقیه که خودت
ون خرابش کردین… مثل شرکت ایران خودرو و م
اشین آریسان که بعد از یک ماه ماشین رو می
بریم گارانتی میگن قطعه نداریم واقعا که
والا کاش تو ایران بخاطر کارهاشون ی عذر خ
واهی کوچیک بکردن،
چه فرهنگی دارن.درود بر شما
چیزی که دست چینی توش باشه آخر عاقبتش همی
نه.
یه لحظه فک کردم ایرانه،الکی،مثلا من نمید
ونم مسیولین ما از این کارا بلد نیستن…