زنده باد چین کی توی این چند سال اینقدر پ
یشرفت کرده اما ما باسابقه 40ساله خودرو س
ازی کجاییم
یعنی خاک عالم بر سر خودرو مونتاژ کننده ه
ای ما که عرضه دوتا طراحی رو ندارن و فقط
بلدن خون ملت رو تو جاده ها بریزن
کپی از رو ماشین پورشه کاین.
با نظر 2mo کاملا موافقم.دست مریزاد
ریا نباشه شبیح این پراید شاستی بلند خودم
ونه ??
به قول جرمي كلاركسون تا چند سال ديگه ارو
پايي ها هستن كه از چيني ها ماشين ميخرن ب
ابا اينها سال ٢٠٠٤ داشتن سه چرخه ميساخت
حالا ببين سرعت پيشرفتشون رو
اگه منظورتون اینه که چینی هارو کپی کار ه
ستن و خلاقیت ندارن، باید گفت این کمپانی
ناشناخته انقدر عرضه و همت داشته که همچین
ماشینی تولید کنه، خودرومونتاژ کارای ما
با این همه سرمایه و امکانات چکار کردن تا
حالا?بد نیست بدونین عمر این کمپانی کلا ۱
۰ سال هست!!! یعنی کل کارخونه از خیلی از
پرایدهایی که هر روز ممکنه سوار بشیم کم س
ن و سال تره. با این وجود سایپای ۵۱ ساله
میره z300 یه کمپانی ۱۰ ساله رو میاره و ب
ه اسم “آریو” به ملت عرضه میکنه.
????? خیلی خوبه پورش بدن 40 -50
یه کپی تمیز از پورشه پانامرا
خخخ پورشه ببینم با 30 ت میدنش اینو؟