رئیس اداره امر به معروف و نهی از منکر هرات می گوید، دو کارمند این اداره را به دلیل رفتار بد با شهروندان هرات، از وظیفه برکنار کرده است.
شیخ مولوی عزیز الرحمان، رئیس امر به معروف و نهی از منکر ولایت هرات در پیامی ویدیویی گفت: هیچکس حق ندارد تا به شخصیت و حیثیت یک مرد و یا زن در ملا عام بی احترامی کند، و با رویه نامناسب برخورد نماید. اگر فردی مرتکب منکر می شود باید به اداره منکرات منتقل شود و آنجا موضوع پیگیری شود و نباید شهروندی مورد توهین قرار گیرد.
سایر اخبارجهانرا از اینجا دنبال کنید.



