عبدالبصیر زابلی، سخنگوی پلیس ننگرهار و نصرت کوچی، فرمانده پلیس ولسوالی لعلپور ولایت ننگرهار افغانستان برای گزارشدهی در مورد خسارتهای سیلاب، داخل آب شدند. اینجا ساختمان فرماندهی پلیس ولسوالی لعلپور است که به دنبال بارندگیهای شدید و سرازیر شدن سیلاب، پر از آب شده است. زابلی میگوید به دلیل یکجا شدن آبهای جاری از ولایتهای دیگر و آب رودهای کابل و کنر در ولایت ننگرهار، خسارتهای این ولایت از سیلاب، بیشتر از دیگر مناطق است.
ویدیو | دو مقام طالبان برای گزارشدهی درباره سیل تا کمر در آب رفتند
مهم ترین اخبار
- سفر در زمان؛ چهره جوان و متفاوت حسن پورشیرازی ۴۱ سال پیش در پشت صحنه شهر موشها
- زمان پخش مهاجمین شب (night raiders) از تلویزیون ایران + داستان و بازیگران
- نشست ۳ کشور همسایه درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا
- دانلود مداحی مادر به تپش های دل حیدر محمدحسین پویانفر + متن
- اولین دوچرخه برقی خورشیدی مجهز به هوش مصنوعی جهان معرفی شد
- اینفلوئنسرهای مصنوعی در دنیای برندها
- فیلم های سینمایی امروز تلویزیون 5 تیر 1405 + جدول پخش
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


