روز جمعه خبر از سرماخوردن ولادیمیر پوتین در سفر به تهران دادند. آنها از قول رییس جمهور روسیه نوشتند که او در تهران سرما خورده و هوا در پایتخت ایران خیلی گرم و بالای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بوده است. او گفته سیستم خنک کننده هم خیلی قوی بوده.

اما کرملین خبر داده است که حال پوتین خوب است و مشکل سلامتی ندارد.
البته پیش از همه اینها ویدیویی از پوتین منتشر شده بود که در تهران حالت‌های سرماخوردگی را داشت.

تازه‌ترین تحولاتجهانرا اینجا بخوانید.