سخنگوی شرکت ملی پخش میگوید در حال حاضر از مجموع سههزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت در کشور، سه هزار و ۱۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدهاند و امکان سوختگیری با کارت سوخت و عرضه بنزین سهمیهای در آنها وجود دارد.
بهگفته فاطمه کاهی در ۷۰۰ جایگاه باقی مانده میتوان سوختگیری کرد اما قیمت بنزین با نرخ آزاد محاسبه میشود. او پیشبینی کرد تمامی جایگاههای سوخت کشور تا پایان امروز به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.
در تهران نیز از مجموع ۳۶۰ جایگاه سوخت، در ۲۴۰ جایگاه امکان عرضه بنزین سهمیهای مهیا شده است.
برای پیگیری اخباراقتصادیاینجا کلیک کنید.



