محمد رضوانی فر مدیرعامل سابق شستا در یک گفتگوی تلفنی گفت: نمی شود که وقتی هنوز مجمع شستا برگزار نشده کسی از این شرکت تقاضای پول کند مگر اینکه در مقابل آن سهام یا دارایی به شستا منتقل شود. بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی داریم و نمی توانیم مثل گذشته در مورد این شرکت تصمیم گیری کنیم. این شکل پرداخت شفاف نیست. عده ای همچون گذشته به دنبال رانت های چند هزار میلیارد تومانی از طریق این شرکت بودند. شستا یک شرکت بورسی است و درخواست های این چنینی از مدیرعامل آن یک درخواست غیرقانونی است.
ببینید | افشاگری مدیرعامل سابق شستا درباره رانتهای هزار میلیارد تومانی
مهم ترین اخبار
- قاب تاریخ| «پلنگ سیاه» در پشت صحنه قدرت پهلویها
- رگبار باران و رعدوبرق در برخی نقاط کشور طی ۲ روز آینده
- جزئیات مهمی از روایت داستان GTA 6 منتشر شد
- اظهارات جدید رئیسجمهور آمریکا درباره ایران / ترامپ: کشور دوستداشتنی ایران، بازار جدید آمریکاست
- قاب امروز | راز دل لیلا و سوگل و سفر بیبازگشت هدی زینالعابدین!
- عکس| تصاویری دیده نشده از سلبریتی های مشهور ایران در کربلا
- قتل زن میانسال برای سرقت طلا
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


