رفیع زاده، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در مناطق نارنجی تمام کارکنانی که خدمات ضروری به مردم ارائه می دهند، با حضور حداقل دو سومی به فعالیت خود ادامه میدهند. کارکنان ادارات دولتی نیز با حضور ۵۰ درصدی از شنبه سرکار خود حاضر خواهند شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ببینید | تهرانیها از شنبه با شرایط جدید سرکار میروند
مهم ترین اخبار
- پتروشیمیها بازار را غافلگیر کردند!
- لیست قیمت پژو ۴۰۵ کارکرده
- بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر مرد سریال کوری
- اختلال جیپیاس در برخی مناطق تهران
- جعبهها دروغ میگویند | تقلب در لوازم خانگی
- دانلود آهنگ Cheb Rezki Ana Al Ghaltan ترند اینستا
- قیمت دلار و دینار عراق امروز 7 تیر 1405 / راهنمای کامل دریافت ارز اربعین
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


