وزیر اقتصاد گفت: حقوق همه دستگاه‌ها و کارکنان دولت تا دیروز پرداخت شده و حدود ۲ هزار میلیارد تومان با مدیریت وجوه نقد خزانه مطالبات و تخصیص‌های مربوط به بهداشت و درمان و سلامت پرداخت شده است.

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد دژپسند ادامه داد:" مالیات مودیانی که موعد پرداخت آن‌ها تا ۲۸ اسفند است، تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده تمدید شده است. این موضوع شامل همه کسب و کار هاست و مودیان مالیاتی که مشمول جریمه شده اند میزان معافیت‌های آن‌ها را افزایش داده ایم."

دژپسند در آخر افزود:" برای کاهش مراجعات حضوری به سازمان امور مالیاتی از طریق الکترونیکی کردن پرداخت‌ها اقدام شده است."

آخرین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.