کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۰۳۸۸
تاریخ خبر:

فاجعه در هانگژو؛ به هنگ‌کنگ باختیم و حذف شدیم!

تیم امید ایران از بازی‌های آسیایی حذف شد.

در مرحله یک چهارم‌نهایی بازی های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، تیم فوتبال امید ایران‌ در ورزشگاه شانگ چنگ و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برابر هنگ‌کنگ‌ قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تیم‌کشورمان‌به رغم شروع خوب و نمایش قابل قبولی که درنیمه نخست داشتند اما موفق به گلزنی‌ نشد و در نواختن ضربات آخر بی دقت عمل کردیم تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.

ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ روی‌ یک غفلت دروازه تیم ما توسط پون پوی ‌هین بازیکن شماره ۱۱ هنگ کنگ باز شد؛ گلی که با توجه به جووحشتناک ورزشگاه وحمایت یکپارچه چینی ها از هنگ کنگ کارمان را در ادامه دشوارکرد. از این‌ دقیقه حریف به پشتوانه تک گل خود به لاک دفاعی فرو رفت و حملات ما از جناحین بخصوص از سمت چپ زمین برای جبران شدت گرفت اما هر چه زدیم به درهای بسته هنگ کنگ خورد.

موج حملات ما تا منطقه‌ جریمه هنگ کنگ پیش روی‌ می‌کرداما همان مشکل آشکار در زدن ضربات آخر اجازه نمی داد آن حملات به بار بنشیند.

در 10دقیقه پایانی رضا عنایتی دست به سه تعویض همزمان زد و حتی سامان فلاح مصدوم را برای‌ استفاده از قدرت سرزنی‌ به میدان فراخواند که این تغییرات دیرهنگام هم اثر بخش نشد تا تیم امید ایران پس از ناکامی در صعود به المپیک، این‌بار از کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی باز بماند.

مهران فرقانی سرپرست تیم فوتبال امید در پایان دیدار امشب برابر هنگ گنگ در مسیر رخکتن از حال رفت و او را به بیمارستان منتقل کردند. فرقانی در دقایق پایانی دیدار امشب با داد و فریادهای خود کنار زمین سوژه خبرنگاران و عکاسان شده بود.

کدخبر: ۵۴۰۳۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • meysam.s

    آقای تاج رفت چین که برای پرسپولیس بازی ک نه