مدیرکل هواشناسی تهران گفت: با مسئله مه دود شیمیایی مواجهیم که اثرات منفی هم دارد.
تازهترین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.
مدیرکل هواشناسی تهران گفت: با مسئله مه دود شیمیایی مواجهیم که اثرات منفی هم دارد.
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید