فارس نوشت: مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی از پلمب ۵۰ واحد صنفی و اخطار پلمب به ۶۵ واحد در یک استان به دلیل پوشش و ظاهر فروشندگان و متصدیان خبر داد. مهدی علی‌بابایی مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی گفت: بر اساس مصوبه اخیر جلسه قرارگاه ۱۹ دی مبنی بر تعیین وضعیت فعالیت کافه‌ها و قهوه‌فروشی‌ها و نظارت بیشتر بر فعالیت این مراکز جهت جلوگیری از ترویج بی‌بندوباری در سطح استان، نامه تأکیدی به اتاق اصناف قم ارسال شد. در این راستا پاسخی از اتحادیه مذکور مبنی بر پلمب ۵۰ واحد صنفی و اخطار پلمب به ۶۵ واحد و ارائه تذکر به‌صورت مکتوب و پیامکی برای کلیه صاحبان صنوف مبنی بر رعایت پوشش و ظاهر فروشندگان و متصدیان دریافت شد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی از کافه‌ها و قهوه‌فروشی‌ها باقدرت توسط بازرسان اتاق اصناف و جبهه اصناف قرارگاه در حال پیگیری است، لذا از عموم مردم درخواست می‌شود گزارش تخلفات این صنوف را به سامانه سجاد ارسال کنید.

 

تازه‌ترین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.
منبع: فارس