ساعتی قبل سالاری، معاون وزیر نفت در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر درباره اختلال در جایگاه‌های سوخت گفت که سیستم فعلا به صورت آفلاین و با نرخ سوخت دوم جلو می‌رود. تیم‌های تخصصی به جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند تا به‌صورت دستی بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.


تازه‌ترین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.