معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه برای فردا خبر داد.

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری هستند.

برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.