مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که چهارتن از اعضای کادر درمان بیمارستان مفید در پی فوت یک کودک شش ساله در این بیمارستان بازداشت و پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شده است. بر این اساس پس از اعلام فوت این کودک شش ساله، مقام قضایی در دادسرای تهران در جریان موضوع قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات قضایی اولیه و تشکیل پرونده، رئیس اورژانس، دو سوپروایزر و یک سرپرستار بیمارستان بازداشت شدند. قوه قضائیه اعلام کرده که تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.
برای پیگیری اخباراجتماعیاینجا کلیک کنید.



