علیاصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی متوسط میزان مصرف گوشت قرمز در کشور را اعلام کرد: مصرف سرانه ما باید سالانه ۱۲ کیلو باشد اما با توجه به شرایطی که الان وجود دارد در ایران به خاطر گرانی و کمبود امکانات ۸.۵ کیلو قشر مرفه و قشر ضعیف هم نزدیک پنج کیلو است. اگر گوشت های وارداتی وارد بازار نمی شد یقینا مشکل خاص داشتیم.
سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.



