رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از نصب ۱۰ المان جدید در تهران تا پایان دوره ششم مدیریت شهری خبر داد و گفت: مجسمه آرش کمانگیر به ارتفاع ۱۵ متر تا پایان سال جاری در میدان ونک نصب خواهد شد.

ایسنا از قول مهدی پیرهادی نوشت: یکی از بهترین مجسمه‌هایی که بزودی در همین راستا در میدان ونک نصب خواهد شد، مجسمه آرش کمانگیر است که توسط ایرج محمدی یکی از هنرمندان شاخص کشور در حال ساخت است.

این مجسمه یکی از مجسمه‌های ملی و ایرانی است که از کار‌های فاخر این دوره مدیریت شهری قلمداد خواهد شد و جنس آن از برنز است و حدود هفت متر ارتفاع آن بوده که با تیر و کمان آرش به حدود ۹ متر می‌رسد و با پایه‌ای که روی آن نصب می‌شود ارتفاع ۱۵ متری خواهد داشت که امیدواریم تا پایان سال جاری نصب شود.

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.