کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۰۶۱
تاریخ خبر:

هفته‌ای به اندازه تمام عمر ما| با یک زورآزمایی بزرگ در سطح جهان روبه‌روییم

هفته‌ای به اندازه تمام عمر ما| با یک زورآزمایی بزرگ در سطح جهان روبه‌روییم

یک مجموعه خبرهای ملتهب که شاید در هیچ برهه یک هفته‌ای با آ‌ن روبه‌رو نبوده‌ایم

هفت صبح| یک: ‌از هفته پیش تا امروز آن قدر اتفاقات عجیب و سرنوشت ساز رخ داده که نمی‌دانیم به کدامشان بپردازیم. یک مجموعه خبرهای ملتهب که شاید در هیچ برهه یک هفته‌ای با آ‌ن روبه‌رو نبوده‌ایم. از فینال اروپا و آمریکای جنوبی شروع شد و تلاش دیوانه‌وار اسرائیلی‌ها برای ترور محمد ضیف فرمانده نظامی حماس، بعد ترور ترامپ و تبعاتش، ‌حمله پهپادی مرگبار حوثی‌های یمن به تل‌آویو که همیشه قلعه امن اسرائیلی‌ها محسوب می‌شد و حمله گسترده هکرها به تمام بنیان‌های تجاری و خدماتی جهان غرب(به معنای غیرجغرافیایی‌اش) و...این‌ها حوادثی هستند که زندگی ما را تحت‌الشعاع خود قرار خواهند داد و نشانه‌ای از یک رویارویی بزرگ در سطح کلان در عرصه دنیا. این حوادث آن قدر مهم هستند که دیگر حضور مستمر دکتر پزشکیان در هیات‌های عزاداری و حضور آقای ظریف در تلویزیون و سیستم عجیب نمره دهی ایشان و بقیه اتفاقات داخلی خیلی به نظر مهم نمی‌رسند...

 

دو: دیگر در فوتبال ایران به یک تاپ فور رسیده‌ایم. پرسپولیس و سپاهان و استقلال و تراکتور. بقیه تیم‌ها اگر همت کنند یا برای مقام پنجم تلاش می‌کنند و یا بتوانند با درخششی کم نظیر یکی از این چهار تیم را کنار بزنند و بنشینند در مکان چهارم. گاه فولاد، یکی دوبار ذوب آهن و همین. حالا هم در بازار نقل و انتقالات رقابت این چهار تیم به شکلی باورنکردنی در جریان است.

 

استقلال با اسلامی و رامین رضاییان و سامان فلاح و میلاد زکی‌پور بسته و به احتمال فراوان منتظر محمد و علیرضا کوشکی هم این لیست شگفت‌انگیز را کامل می‌کنند. آن‌ها دوتا بوسنیایی را هم در آب نمک نگه داشته‌اند. پرسپولیس فعلا با علیپور و فرشاد احمدزاده بسته اما خودشان می‌دانند که ماموریت مهم‌ترشان نگه داشتن سه خارجی درجه اولشان است. یعنی گولسیانی و اورونوف و عبدالکریم.

 

هرچند این روایت است که فروش احتمالی گولسیانی و عبدالکریم 300 میلیارد تومان عواید مالی برای پرسپولیس خواهد داشت و می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی این تیم را حل کند. آنها یک بک راست مراکشی را آورده‌اند و با بک چپ تیم ملی مراکش هم وارد مذاکره شدند که فعلا به جایی نرسیده.

 

آنها در رویای آوردن بشار رسن هم هستند. و البته لقمه  بزرگ برای آنها علی قلی‌زاده است که خب رقم قراردادش از قرار خیلی بالاست. سپاهان هم با بردن آقایی‌پور و لیموچی و حزباوی گل‌های سرسبد ستاره‌های جوان را به اصفهان آورد تا دستش برای درآمدزایی در سال‌های بعد از طریق انتقال آنان به تیم‌های عربی و اروپایی کاملا باز باشد.

 

هرچند از دست دادن نورافکن و رامین رضاییان ضربه بدی برای  این تیم بوده است. باید دید آیا شهریار مغانلو در سپاهان می‌ماند یا نه. و بالاخره تراکتور: جذب ترابی و بیرانوند و اسماعیلی‌فر و همین طور مهند علی از عراق و هافبک کروات دست آنها را حسابی پرکرده است. آنها روی یک مدافع ازبک (نصرالله اف) و همین طور بشار رسن هم حساب جداگانه باز کرده‌اند.

 

کدخبر: ۵۶۳۰۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر