کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۰۲
تاریخ خبر:

جواد نکونام پس از شکست در دربی اخراج می‌شود؟

جواد نکونام پس از شکست در دربی اخراج می‌شود؟

پاسخ مدیران باشگاه به احتمال اخراج سرمربی

استقلال در دربی 104 مقابل پرسپولیس شکست خورد تا شرایط برای این تیم بدتر از گذشته شود.

 

احمد شهریاری، عضو هیات مدیره استقلال پس از بازی در واکنش به باخت و برکناری نکونام گفت: بازی‌های زیادی داریم و این یک بازی است. صد درصد از نکونام حمایت می‌کنیم!

 

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی  104 هم گفت: همیشه حمایت کرده‌ایم. همانطور که شهریاری گفت هیئت مدیره و مدیرعامل از ایشان حمایت می‌کنند.

سمیعی در مورد علت غیبتش در تمرین پیش از دربی استقلال و شائبه اختلاف با جواد نکونام سرمربی استقلال، گفت: نه عزیزم!  من  مشغول کار اجرایی هستم و درگیر کار بودم.  ممکن است اختلاف نظر باشد؛ اما این دلیل نمی‌شود که از او حمایت نکنیم. ایشان سرمربی استقلال است. همه جا اختلاف نظر است؛ منتهی مراتب مهم این است که افراد همسو باشند.  نکونام خیلی زحمت کشیده و باشگاه هم تلاش کرد که تیم خوبی تدارک ببیند. همه مشغول زحمت کشیدن هستند. نکونام هم زحمت کشید و بچه‌ها هم زحمت خود را کشیدند؛ اما یک اتفاق نتیجه بازی را رقم زد.

وی درباره اینکه هواداران استقلال از عملکرد این تیم ناراضی هستند، تاکید کرد: تماشاگران بعضی اوقات خوشحال و برخی اوقات ناراحت هستند. به هر حال این طبیعت فوتبال است. به نظرم استقلال در دقایق آخر هم می‌توانست گل بزند؛ اما اتفاقات خوب فوتبال برای استقلال در دقایق آخر رقم نخورد.

 

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان دربی 104 با حضور در رختکن تیم، ضمن خدا قوت به بازیکنان و کادر فنی تیم حمایت کامل خود و اعضای هیئت مدیره از باشگاه کادر فنی و سرمربی تیم را اعلام کرد.

 

 جواد نکونام بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 104، از حضور در کنفرانس مطبوعاتی خودداری کرد.

کدخبر: ۵۶۶۸۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر