کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۹۸
تاریخ خبر:

آخرین باری که استقلال در لیگ پرسپولیس را شکست داد + عکس

آخرین باری که استقلال در لیگ پرسپولیس را شکست داد + عکس

پرسپولیس حدود ۷ سال است در لیگ برتر به رقیب سنتی خود نباخته است

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند تا برای سومین بار در تاریخ برگزاری مسابقات دربی، بازی این دو تیم در خارج از استان تهران برگزار شود. هر دو تیم تاکنون ۴ بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند که پرسپولیس موفق به کسب ۸ و استقلال تهران ۵ امتیاز کسب کرده‌اند و به ترتیب در رده‌های چهارم و نهم جدول قرار دارند.

 

قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری داور با سابقه فوتبال ایران است. این داور تاکنون در دو بازی به عنوان داور وسط در دربی قضاوت کرده که یک دیدار با پیروزی پرسپولیس همراه بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی با حضور سیستم داور ویدئویی VAR نیز برگزار می‌شود که پیام حیدری یکی از داوران این سیستم خواهد بود.

غفوری

آخرین پیروزی استقلال در لیگ برتر به سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد که آبی‌ها موفق شدند با تک گل وریا غفوری رقیب دیرینه خود را شکست دهند. آخرین پیروزی پرسپولیس در لیگ برتر هم به ۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ بر می‌گردد که شاگردان یحیی گل محمدی با یک گل استقلال را از پیش رو برداشتند. ناگفته نماند که استقلال در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در جام حذفی و در ضربات پنالتی موفق به حذف پرسپولیس شد و پرسپولیس هم در فینال جام حذفی سال ۱۴۰۲ توانست دو بر یک استقلال را شکست دهد و جام قهرمانی را به تصاحب خود درآورد.

 

 

کدخبر: ۵۶۶۷۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر