کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۶۵۵
تاریخ خبر:

وضعیت حضور اوستون اورونوف در دربی مشخص شد

وضعیت حضور اوستون اورونوف در دربی مشخص شد

اعلام صادقانه نتیجه تست‌های پزشکی روی ستاره خارجی مصدوم پرسپولیس

اوستون اورونوف می‌تواند یکی از 11 مرد اصلی پرسپولیس در دربی باشد.

ستاره ازبکستانی در بازی دشوار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مصدوم شد و پس از گرفتن عضله پا روی زمین نشست تا دقایقی بعد از زمین خارج شود. 

اورونوف پس از بازی برای MRI اعزام شد و رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و او باید برنامه درمانی خود را طبق پروتکل ادامه بدهد تا بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. ستاره ازبکستانی سرخ‌ها در این روزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و حتی امروز نیز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین سرخ‌ها اعلام کرد این بازیکن تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده است.

 

در شرایطی که هواداران پرسپولیس نگران شرایط اورونوف برای دربی پایتخت هستند، شنیده می‌شود این بازیکن فردا به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد و مشکلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان برای دربی نخواهد داشت.

با بازگشت اورونوف از مصدومیت همسترینگ، پرسپولیسی‌ها بزرگ‌ترین نگرانی خود برای دربی را پشت سر خواهند گذاشت و با قدرت بیشتری به مصاف استقلال خواهند رفت. همچنین ایوب العملود، دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس، از امروز با تیم تمرین کرده و برای شهرآورد مشکلی نخواهد داشت.

بازگشت این دو بازیکن خارجی توان پرسپولیس برای دیدار با استقلال را بیشتر خواهد کرد و همچنین لیست ۲۱ بازیکن تحت هدایت گاریدو را کامل می‌کند.

منبع: ورزش سه
کدخبر: ۵۶۶۶۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر