کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۱۳۸
تاریخ خبر:

انتخابی جام جهانی؛ دیروز در آسیا چه خبر بود؟

انتخابی جام جهانی؛ دیروز در آسیا چه خبر بود؟

دیشب بازی‌های هفته دوم مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و چند نتیجه دور از انتظار به دست آمد

دیشب بازی های هفته دوم مرحله سوم رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و چند نتیجه دور از انتظار به دست آمد.

به گزارش هفت صبح؛ از گروه A، ابتدا تیم های کره شمالی و قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. قطر که قهرمان آسیاست، در بازی اول خود 3 بر یک به امارات باخته بود. در دومین بازی گروه، قرقیزستان در یک بازی جذاب و پرگل 3 بر دو مغلوب مهمانش ازبکستان شد. این دومین پیروزی متوالی ازبکستان بود. در آخرین بازی هم ایران میهمان امارات بود که این بازی تک گل مهدی قایدی به سود ایران به پایان رسید. جدول این گروه را ببینید.

1

 

در گروه B، تیم ملی عمان در خانه 3 بر یک به کره جنوبی باخت. فلسطین هم که در هفته اول کره را متوقف کرده بود در خانه خود 3 بر یک به اردن باخت. در سومین بازی این گروه هم کویت و عراق به تساوی بدون گل رسیدند.

2

 

در گروه C؛ عجیب ترین نتایج به دست آمد. استرالیا که در روز اول مقابل مهمانش بحرین مغلوب شده بود، این بار مقابل اندونزی به تساوی بدون گل رسید. استرالیا در این دو بازی حتی یک گل هم نزده است. در دومین بازی چین که بازی ها را با باخت 7 بر صفر مقابل ژاپن شروع کرده بود، این بار در خانه به عربستان ده نفره دو بر یک باخت! در آخرین بازی هم ژاپن دومین پرگلش را به دست آورد و میزبانش بحرین را با 5 گل مغلوب کرد.

3

 

کدخبر: ۵۶۶۱۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر