کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۸۶۸
تاریخ خبر:

روز عجیب فوتبال آسیا؛ از مدعیان فقط ایران و ژاپن بردند

روز عجیب فوتبال آسیا؛ از مدعیان فقط ایران و ژاپن بردند

دیروز اولین دور از مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا برگزار شد و نتایج عجیبی به دست آمد

دیروز اولین دور از مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا برگزار شد و نتایج عجیبی به دست آمد. ابتدا این نتایج را بخوانید:

استرالیا 0-1 بحرین

ژاپن 7-0 چین

کره جنوبی 0-0 فلسطین

ازبکستان 1-0 کره شمالی

ایران 1-0 قرقیزستان

قطر 1-3 امارات

عراق 1-0 عمان

عربستان 1-1 اندونزی

اردن 1-1 کویت

 

به گزارش هفت صبح؛ دیروز استرالیایی که در مرحله قبل 6 پیروزی به دست آورده بود  و حتی یک گل هم نخورده بود، در خانه با یک گل مغلوب بحرین شد تا از همین ابتدا در گروهی که ژاپن و عربستان هم در آن حضور دارند، به مشکل بخورد. نکته مهم این که عربستان هم با مانچینی خوب نشان نداد و در خانه مقابل اندونزی با تساوی متوقف شد. برنده بزرگ دیروز ژاپن بود که در یک بازی فوق العاده با نتیجه عجیب 7 بر صفر چین را شکست داد. از دیروز شایعه اخراج برانکو از هدایت چین در رسانه های این کشور منتشر شده است.

 

دیروز کره جنوبی هم شروع بدی داشت و در خانه با تساوی بدون گل مقابل فلسطین متوقف شد. این اولین حضور رسمی «هونگ میونگ بو» اسطوره این کشور روی نیمکت بود. در همین گروه دیروز اردن نایب قهرمان جام ملت ها هم در خانه با کویت به تساوی بدون گل رسید. عراق اما شروع خوبی داشت و با پیروزی یک بر صفر مقابل عمان در پایان روز اول صدرنشین این گروه شد.

 

در گروه سوم، ایران به سختی و با درخشش بیرانوند موفق شد با یک گل بر قرقیزستان غلبه کند. ازبکستان هم با همین نتیجه مقابل کره شمالی پیروز شد. اما صدرنشین این گروه تیم دیگری است. دیروز در یک بازی عجیب، قطر قهرمان جام ملت ها، در حالی که با یک گل از مهمانش امارات پیش بود، در نهایت 3 بر یک شکست خورد تا امارات به صدر این گروه تکیه بزند.

 

کدخبر: ۵۶۵۸۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر