کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۶۳۱
تاریخ خبر:

فرهاد مجیدی به استقلال بازمی‌گردد؟

فرهاد مجیدی به استقلال بازمی‌گردد؟

رسانه فوتبالی ادعا می‌کند فرهاد مجیدی بازگشت به استقلال را پذیرفته است

در حالی که نکونام شروع خوبی در لیگ بیست و چهارم نداشته بار دیگر بحث بازگشت مجیدی به استقلال باز شده است. فرهاد که پس از جدایی از الاتحاد کلبا تیم ندارد با انتشار پست زیر کمی به شایعات بازگشتش دامن زد.

عکس| اولین پالس فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال؟

 

رسانه فوتبالی درباره خبر بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال نوشت: 

خبر رسیده که مدیران هلدینگ از جواد نکونام عبور کرده اند و جانشین او هم انتخاب شده است. فرهاد مجیدی به زودی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

فوتبالی مدتی پیش هم خبردار شده بود که پیش از شروع فصل و زمانی که هلدینگ تصمیم به قطع همکاری با نکونام گرفته بود، احمد شهریاری نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال و رییس فعلی هیات مدیره استقلال شخصا با مجیدی تماس گرفته بود تا او را جانشین نکونام کند. حتی رقم توافق دو طرف هم در اختیار فوتبالی قرار گرفت اما در آن برهه به دلایلی انتقال منتفی شد و جواد نکونام ماندنی.

اما این بار مجیدی به پیشنهاد شهریاری پاسخ مثبت داده است. یک منبع نزدیک به احمدشهریاری در گفت و گو با فوتبالی، این خبر را تایید کرد و به فوتبالی گفت مجیدی به هلدینگ خلیج فارس، اوکی نهایی را داده است. البته فوتبالی از دو منبع دیگر هم خبر برکناری نکونام و اوکی دادن فرهاد مجیدی را گرفته است تا اقدام به انتشار این خبر مهم کند. ظاهرا هلدینگ دلایل قانع کننده ای برای این تصمیم مهم دارد.

استقلال چند بازی بسیار مهم در پیش دارد. یکی بازی با الغرافه در لیگ قطر که شاید به نسبت بقیه بازیهای این تیم در لیگ نخبگان آسیا بازی آسانتری باشد. یکی هم بازی با نساجی که در سال های اخیر تبدیل به گریه سیاه استقلال شده است. یک جام حذفی را از این تیم گرفته و در ناکامی استقلال در قهرمانی در دو دوره لیگ نقش اساسی داشته است. بازی بعدی هم که اهمیت زیادی دارد بازی با پرسپولیس در اوایل مهر ماه است. استقلال 6 سال و نیم است که نتوانسته است پرسپولیس را شکست بدهد. هلدینگ با نگاه به این 3 بازی و بررسی وضعیت فعلی استقلال با هدایت نکونام تصمیم گرفته است که ریسک نکند و به این همکاری ادامه ندهد.

باشگاه استقلال استعلام‌های لازم را از مقامات بالادستی هم گرفته است و مطمئن است که مجیدی مشکل نداشتن مجوز برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارد. ساعاتی پیش فرهاد تصویری از خودش در کنار گابریل پین را استوری کرد که نشان می‌داد یک اتفاق جدید در راه است. بنابراین به زودی و قبل از بازی با الغرافه شاهد بازگشت فرهاد به استقلال خواهیم بود. اتفاقی که مطمئنا با استقبال هواداران این تیم مواجه خواهد شد. 

او سه فصل پیش با استقلال یک قهرمانی بدون شکست را تجربه کرد.

 

 

کدخبر: ۵۶۵۶۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر