کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۲۲۰
تاریخ خبر:

ببینید | پیام مهدی طارمی برای هواداران اینتر

ببینید | پیام مهدی طارمی برای هواداران اینتر

ملی‌پوش فوتبال ایران بعد از اولین بازی رسمی برای مدافع عنوان قهرمان ایتالیا، پیامی خطاب به هواداران اینترمیلان منتشر کرد

تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا در نخستین بازی خانگی این فصل از سری‌آ موفق شد با ۲ گل از سد لچه عبور کند. در این بازی مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش فوتبال ایران برای نخستین بار به طور رسمی با پیراهن اینتر به میدان رفت و پاس گل نخست را نیز به نام خود ثبت کرد.

طارمی ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب اینتر حضور داشت و عملکرد وی با تمجید سرمربی این تیم مواجه شد.

مهدی طارمی پس از پایان این دیدار با انتشار ویدئویی خطاب به هواداران اینتر گفت: خوشحالم که نخستین بازی با لباس این تیم را در ورزشگاه سن‌سیرو انجام دادم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم شما را ببینم.

بازی‌های بعدی اینتر به ترتیب مقابل تیم‌های آتالانتا، مونزا و میلان خواهد بود. طارمی همچنین در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که برای او خیلی مهم بود که ۹۰ دقیقه بازی کند.

وی با تقدیر از باشگاه پورتو نیز گفت: از این باشگاه تشکر می‌کنم که من را به عنوان یک بازیکن بین‌المللی به جهان فوتبال معرفی کرد و همیشه مدیون پورتو هستم. اینتر باشگاه بسیار بزرگی در جهان است و جو فوق العاده‌ای دارد و این به من اعتماد به نفس می‌دهد. این بهترین عملکرد من نبود اما در تمرینات تمام تلاشم را خواهم کرد تا به اوج برگردم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزود: در بازی برابر لچه عملکرد خوبی نداشتم و می توانم بسیار بهتر از این باشم. اینجا قهرمانان زیادی حضور دارند و من تلاش می کنم تا جایگاه ثابتی را در تیم به دست بیاورم.

وی درباره ضربه قیچی برگردان خود که به گل تبدیل نشد نیز گفت: معمولا ضربات موفقی می‌زنم لذا باید بیشتر دقت کنم و دفعه بعد بهتر عمل خواهم کرد.


منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۵۲۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر