کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۶۱۹
تاریخ خبر:

منتقدان به لباس کاروان المپیک ایران بی‌فرهنگند؟ رابطه مهسا جاور با برند تولیدکننده لباس‌های ایران چیست؟

منتقدان به لباس کاروان المپیک ایران بی‌فرهنگند؟ رابطه مهسا جاور با برند تولیدکننده لباس‌های ایران چیست؟

عضو تیم ملی قایقرانی ایران در المپیک تلاش کرد درباره لباس‌های جنجالی توضیح دهد اما حالا ظاهرا خودش به دردسر افتاده

مهسا جاور، عضو تیم ملی کشورمان در المپیک پاریس منتقدین لباس ایران در المپیک پاریس را بی‌فرهنگ خواند. 

ماجرا چیست؟

مهسا جاور نماینده قایقرانی ایران در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ چند روز بعد از اینکه انتقادهای زیادی به لباس کاروان ایران شکل گرفته بود با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و بخشی از صحبت‌های او که بیشتر مورد توجه قرار گرفت به این موضوع مربوط بود که او به نوعی این انتقادها را وارد ندانست و حتی این انتقادها را به نوعی ناشی از بی‌فرهنگی منتقدان عنوان کرده بود. 



واکنش‌ها به لباس کاروان المپیکی ایران چه بود؟


المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون در انتقاد به این موضوع اشاره کرده بود که لباس‌های کاروان ایران شبیه کادر درمان است و حتی به شوخی و با کنایه گفته بود هنگامی که کشتی کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک وارد شد می‌توانست این تصور رو برای ورزشکاران دیگر ایجاد کند که اگر مصدوم شده باشند باید به سمت این کاروان بروند.
 

در برنامه دیگری هم مجری شبکه ورزش هم به صحبت‌های مهسا جاور واکنش نشان داد و او گفت که فعلا باید روی نتایج متمرکز بود و گفت که کاش مسئولان اجازه نمی‌دادند مهسا جاور روی این موضوع واکنش نشان دهد و این موضوع روی عملکرد او در رقابت‌ها تاثیر می‌گذارد.

مجری دیگر این برنامه اشاره داشت که کسی به ورزشکاران انتقاد نکرد و دلیل واکنش مهسا جاور شاید به این دلیل بود که او سفیر برندی است که لباس‌های کاروان ایران در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را تولید کرده است.


نماینده ایران یا سفیر برند؟
 

این موضوع را در صفحه اینستاگرام مهسا جاور هم می‌توان دید. او به عنوان سفیر برند طراح البسه کاروان ایران در المپیک پاریس پست‌هایی را با این برند در صفحه خود منتشر کرده است. 

پست اینستاگرامی مهسا جاور با لباس ورزشی برند تولید کننده لباس کاروان ایران در بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴
پست اینستاگرامی مهسا جاور با لباس ورزشی برند تولید کننده لباس کاروان ایران
در بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴ 

 

سایت ورزشی طرفداری هم در این رابطه مدعی شده که پیش از این قرار بوده یک برند دیگر طراحی و تولید لباس کاروان المپیک ایران را به عهده بگیرد اما «اما در آستانه شروع المپیک، یک برند ناشناس مدعی می‌شود تا به‌صورت رایگان و به‌منظور تبلیغ برند خود، طراحی و تولید را انجام می‌دهد، برندی که تا پیش از المپیک، هیچ‌گونه البسه‌ی ورزشی‌ای برای هیچ کجا تولید نکرده بود.» این سایت هم در گزارش خود اشاره کرده که مهسا جاور به عنوان سفیر با این برند قرار داد امضا کرده است و از همین رو به نظر می‌رسد اظهارات او و دفاعی که انجام داده به همین موضوع بر می‌گردد.

 

 

عملکرد مهسا جاور در بازی‌های المپیک 

 


مهسا جاور در مرحله گروهی روئینگ دو نفره ۲۰۰۰ متر زنان بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴ به همراه زینب نوروزی شرکت کردند و با توجه به اینکه در جایگاه چهارم قرار گرفتند از صعود مستقیم به مرحله بعدی باز ماندند و به جدول شانس مجدد رفتند. 

 

 

کدخبر: ۵۶۳۶۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر