کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۵۳۲
تاریخ خبر:

بیرانوند از پرسپولیس شکایت می‌کند

بیرانوند از پرسپولیس شکایت می‌کند

علیرضا بیرانوند در مورد ماجرای جدایی از پرسپولیس و اختلاف بر سر پاداش‌ها صحبت کرد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و سالهای گذشته پرسپولیس یکی از نقل و انتقال‌های مهم سالهای اخیر فوتبال ایران را با پیوستن به تراکتور رقم زد و این جدایی با توجه به قرارداد داشتن او و فسخ یکطرفه‌اش جنجالی شد.

بیرانوند که برای گذراندن تست‌های پزشکی به همراه تیم تراکتور به ایفمارک رفته بود، صحبت‌های مهمی در مورد این تصمیم جنجالی به زبان آورد که آن را می خوانید.

*حضور در ایفمارک
خداراشکر اتفاقی است که هر فصل برای تیم‌ها میفتد. کار بزرگی است چون بازیکن‌ها از وضعیت جسمانی خودشان متوجه بشوند و برای ادامه فصل مشکلی نداشته باشند.

*حضور مهدی تاج در ایفمارک
آقای تاج عزیز و بزرگ یکی از آدم‌های زحمتکش فدراسیون هستند که برای وضعیت ورزش مخصوصا فوتبال تلاش می‌کند. امیدوارم محبت‌های ایشان را جبران کنیم. انشاالله برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی استارت بزنیم و انشاالله اتفاقات خوبی بیفتد.

*کار با اسکوچیچ
آقای اسکوچیچ یک مربی با دانش است که همه او را می‌شناسید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. یکی، دو تا بازی دوستانه ملایم داشتیم چون در بدنسازی بودیم. تیم خیلی خوبی آقای زنوزی و باشگاه تراکتور بسته و امیدوارم انشاالله سال خوبی داشته باشیم. آقای اسکوچیچ آمده ایران که خیلی چیزها را ثابت کند و به همه اتفاقاتی که افتاد در تیم ملی را ثابت کند. ما حمایتش می‌کنیم به عنوان بازیکنی که دو سال با او کار کردیم.

*تصمیم بزرگ جدایی از پرسپولیس
تصمیمی گرفتم و دوست داشتم یک چالش جدیدی در زندگی‌ام بیاورم. فوتبال ما هم تمام می‌شود و باید سمت مربیگری برویم و باید جاهایی که برای مربیگری به درت می‌خورد بروی. یک باشگاه بزرگ را انتخاب کردم که هواداران پرشور زیادی دارد و مطمئنم که تیم تراکتور امسال تیم خوبی دارد. از هواداران تراکتورسازی که همیشه حمایت کردند و یار دوازدهم تیم‌شان بودند خواهش می‌کنم که حمایت کنند و تیم‌مان را کمک کنند. ما فقط دلگرمی‌مان این هواداران هستند. با قهرمانی تراکتور می‌توانند سالهای سال شاد باشند. امسال در سه جام می‌جنگیم و تمام تمرکزم را در تمرینات گذاشتم و الان فقط به بازی اول‌مان با مس رفسنجان فکر می‌کنم و امیدوارم بازی اول را با قدرت پیش ببریم.

*از پرسپولیس شکایت می‌کنم
به نظرم اتفاقی است که افتاد. من صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود پول تمام فصل را به آقای بیرانوند داده‌ایم ولی من امروز با آقای سلیمانی صحبت کردم که از پرسپولیس بابت طلبی که دارم شکایت کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. یک صحبتی در برنامه فوتبال برتر کرده بودند که آن بیست درصد آپشن است‌. آپشن به این می‌گویند که اگر کسی تمام بازی‌ها را انجام بدهد پنج درصد بگیرد. یا رضایت سرمربی بگیرد ۱۰ درصد و تا بیست درصد میتوانی آپشن بگیری.

*کار پرسپولیس غیر اخلاقی بود
ماساژور و تدارکات پرسپولیس زنگ می‌زدند و گریه می‌کردند و همه‌شان قربانی من شدند متاسفانه. کاری که با من کردند مجبور بودند روی تدارکات و پزشکان پرسپولیس هم انجام بدهند. پاداش چیزی است که تشویق کننده و تحریک کننده برای کارهای سخت است. ما در کورس بودیم و پاداش دادید. بچه‌های ما این پاداش را که گفتند اگر بردید ۲۰ میلیون ۳۰ میلیون می‌دهیم برای خیریه و جهیزیه هزینه کردند و همه‌اش در کار خیر بودند و همه بزرگی می‌کنند. ولی پاداش‌هایی که برای روحیه دادید را از قرارداد پایه کم کردید که کار غیر اخلاقی بود که باشگاه پرسپولیس انجام داد. شما به عنوان پدر به فرزندتان وقتی کاری می‌کند پاداش می‌دهید ولی اینکه از قرارداد کسر کنید غیر اخلاقی و یک توهین بزرگ است.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۳۵۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر