کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۱۷۰
تاریخ خبر:

ببینید | اعلام یک پنالتی منحصر به فرد در لیگ برزیل

ببینید | اعلام یک پنالتی منحصر به فرد در لیگ برزیل

در بازی لیگ برزیل بین فلامینگو و کریسیوما داور در دقیقه 85 یک پنالتی بحث‌برانگیز گرفت

فلامینگو دیشب مقابل کریسیوما در لیگ برزیل 2-1 پیروز شد. به لطف گل پدرو و گل دیگری از گابیگل با یک پنالتی بحث برانگیز. پنالتی پس از اینکه بازیکن رقیب به توپ دومی که داخل محوطه جریمه بود، ضربه زد، اعلام شد.

 

در یک صحنه کاملاً غیرمعمول، گوستاوو بارتو، هافبک میانی، با ضربه زدن به توپ دوم در درون محوطه جریمه اجازه نداد بازیکن فلامینگو در موقعیت بسیار مناسب گلزنی، ضربه خود را بزند. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و بارتو نیز کارت زرد گرفت، درست زمانی که نتیجه 1-1 بود و بازی نیز به دقیقه 85 رسیده بود.

تصمیم بحث برانگیز

تصمیم مگویلسون لیما باربوسا، داور مسابقه، اعتراض خشمگینانه بازیکنان کریسیوما و بحث گسترده‌ای را در مطبوعات ورزشی و شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. داور البته عدالت را اجرا می‌کرد، زیرا مقررات می‌گوید که زمانی یک بازیکن شیء‌ای را به سمت توپ، علیه حریف یا علیه یکی از اعضای تیم داوری پرتاب کند، باید ضربه آزاد مستقیم اجرا شود و درون محوطه جریمه نیز پنالتی صحیح بود.

 

با این حال، برخی از مفسران استدلال می‌کنند که داور باید بازی را زودتر متوقف می‌کرد چون توپ دوم ثانیه‌هایی زودتر وارد زمین شده بود و داور نیز آن را در دید خود داشت.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۳۱۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر