کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۵۱۱
تاریخ خبر:

تکلیف بازگشت سیدحسین حسینی همچنان مشخص نیست

تکلیف بازگشت سیدحسین حسینی همچنان مشخص نیست

نه استقلال و نه شماره یک این تیم هنوز تکلیف خودشان را نمی‌دانند

 سیدحسین حسینی اکنون در یک بلاتکلیفی محض با باشگاهش استقلال به سر می‌برد و به طور دقیق روشن نیست که فصل بعد در ترکیب آبی‌ها خواهد بود یا خیر؟! در همین حال مدیران باشگاه استقلال نیز اقدام به جذب دروازه‌بانی از کشور بوسنی کرده‌اند تا احیاناً اگر مجوز بازگشت حسینی به تمرینات این تیم صادر نشد، بتوانند از دروازه‌بان خارجی استفاده کنند و فصل بعد بدون گلر نباشند. با این حال حسینی امیدوار است مشکلاتی که به وجود آمده در روزهای باقی‌مانده حل شود تا او بتواند در تمرینات استقلال حاضر شده و یک فصل دیگر در ترکیب این تیم باشد. حسینی برای اینکه آمادگی ذهنی و بدنی خود را از دست ندهد، این روزها در کمپ ناصر حجازی به طور اختصاصی در حال تمرین است.
حسینی به طور مداوم در کمپ حاضر می‌شود و تمرینات خود را پی می‌گیرد تا بعد از صدور مجوز بتواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد، اما اینکه چه زمان مجوز بازگشت آقای شماره یک صادر شود، روشن نیست و برخی معتقدند که شاید حسینی با شروع تمرینات استقلال نتواند به این مهم دست یابد و چند هفته‌ای رسیدگی به برخی مشکلاتی که برای او به وجود آمده، طول بکشد.
آنچه مسلم است مدیران باشگاه استقلال نیز باید به سرعت تکلیف این موضوع را مشخص کنند، اما در روزهای اخیر مدیران آبی ترجیح داده‌اند کمتر پیرامون این ماجرا صحبت کنند تا همه چیز به شکل مطلوب و در آرامش به نفع گلر آبی پیش برود و مجوز صادر شود. هرچند که این بازگشت قطعی هم نیست.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۲۵۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر