کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۰۸۹
تاریخ خبر:

لقب توهین‌آمیز BBC برای کریستیانو رونالدو!

لقب توهین‌آمیز BBC برای کریستیانو رونالدو!

توهین عجیب رسانه بی‌بی‌سی به کریستیانو رونالدو سر و صدای زیادی به پا کرده است

رونالدو در لحظات وقت اضافه اول دیدار پرتغال برابر اسلوونی می‌توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما ضربه پنالتی او با واکنش فوق‌العاده یان اوبلاک همراه شد.

فوق ستاره پرتغالی در ادامه به شدت توسط هم‌تیمی‌های مورد حمایت قرار گرفت و در ضربات پنالتی نیز اولین ضربه پرتغال را تبدیل به گل کرد. او همچنین در پایان بازی به خاطر پنالتی از دست رفته‌اش از هواداران پرتغالی عذرخواهی کرد.

رونالدو و مسی بازیکنانی هستند که در این سال‌ها دائم در کانون توجهات قرار داشته‌اند. این بار بی بی سی به شکلی عجیب و باورنکردنی به پنالتی از دست رفته رونالدو واکنش نشان داد و او را با لقب "میسیانو پنالدو" خطاب کرد؛ موضوعی که با واکنش کاپیتان سابق چلسی همراه بود و جان تری در صفحه شخصی خود از عبارت "زباله واقعی" برای توصیف اقدام این رسانه استفاده کرد.

2049648

از طرف دیگر این اقدام بی بی سی به شدت توسط هواداران در رسانه‌های اجتماعی محکوم شده است و حتی بعضی از هواداران لیونل مسی هم این توهین به کریستیانو رونالدو را محکوم کرده‌اند.

با وجود این پنالتی از دست رفته پرتغال به واسطه درخشش دیگو کاستا که سه ضربه پنالتی را مهار کرد، به مرحله یک چهارم نهایی یورو صعود کرد. در پایان بازی هم همه بازیکنان و البته سرمربی روبرتو مارتینز کریستیانو رونالدو را دلداری دادند و او را آرام کردند.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۲۰۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر