کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۴۹
تاریخ خبر:

ادعای جنجالی در مورد حسن یزدانی و دیوید تیلور در آمریکا

ادعای جنجالی در مورد حسن یزدانی و دیوید تیلور در آمریکا

یک کشتی‌گیر آمریکایی از علاقه تیلور برای شکست بروکس برابر یزدانی پرده برداشته است

وقتی تغییری بنیادین رقم می‌خورد، معمولا زمان می‌برد تا شرایط به حالت عادی برگردد. این شرایطی است که رشته ورزشی کشتی در آمریکا در حال حاضر با آن روبرو شده است.

 

دیوید تیلور، دارنده مدال طلای المپیک، در حال سازگار شدن با پست جدیدش به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهما است، اما اطرافیانش اجازه نمی‌دهند که احساسش درباره این تصمیم را فراموش کند و کار را تا حدی برایش سخت می‌کنند، خصوصا کارتر استاروچی.

 

تصمیم تیلور پس از این که آرزوهایش برای حضور در المپیک پاریس با قبول شکست برابر آرون بروکس در مسابقات انتخابی المپیک از بین رفت، نهایی شد. استاروچی که سابقه کسب ۴ عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آمریکا را دارد بار‌ها به این کشتی‌گیر طعنه زده و معتقد است که او به ایالت پنسیلوانیا خیانت کرده و حالا بار دیگر این کار را تکرار کرده است.

 

تیلور اخیرا مصاحبه‌ای با FloWrestling انجام داده و بخشی از آن در اینستاگرام منتشر شده است. او در این مصاحبه درباره تجربه‌اش از حضور یک ماهه به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهما صحبت کرده و نظر واقعی‌اش درباره رقابتی که قرار است بین آرون بروکس و حسن یزدانی برگزار شود را مطرح کرده است.

 

با توجه به اینکه اعتماد به نفس یزدانی و انعطاف‌پذیری و قدرت بروکس باعث شده است که هر دوی آن‌ها کشتی‌گیرانی شکست‌ناپذیر به نظر برسند، اما تیلور در نهایت درباره این رقابت گفت: «آن‌ها هر دو باید برای این رقابت به خوبی آماده باشند.». 

 

اما استاروچی از این فرصت برای طعنه زدن به تیلور استفاده کرده و در بخش نظرات این پست منتشر شده در اینستاگرام نوشته است: «چون تیلور دوست دارد که بروکس ببازد.» و به این شکل تلاش کرده که نیت واقعی این کشتی‌گیر را نمایش دهد، اظهارنظری که از نگاه بسیاری نشان‌گر نفرت عجیب او نسبت به تیلور است.

 

با وجود این که این رفتار‌ها انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته و البته سابقه‌دار است، اما به نظر می‌رسد که بروکس تصمیم دارد برخلاف استاروچی حرکت کند و ترجیح می‌دهد که حرکات تیلور را تقلید کند و مسیر او را در پیش بگیرد و سبکی عمل‌گرایانه‌تر را روی تشک انتخاب کرده است.

 

جالب اینکه دیوید تیلور در مصاحبه جنجالی که اخیرا منتشر شده، به نوعی به حسن یزدانی قهرمان ایرانی و رقیب سرسختش در سال‌های گذشته طعنه زده و با اشاره به قهرمانی حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان اعلام کرده برای اولین بار بعد از این سال‌ها حسن را با لبخند روی تشک کشتی دیده است که منظور او به روشنی این بود: (از وقتی من نیستم حسن حالش بهتر است).

 

تیلور فعلا از کشتی کنار کشیده و به کار مربیگری مشغول است، اما شاید با قهرمانی احتمالی یزدانی در المپیک پاریس او را دوباره روی تشک کشتی ببینیم. با توجه به اینکه شکست در انتخابی المپیک مقابل بروکس یکی از شگفتی‌های بزرگ جهان کشتی در ماه‌های گذشته محسوب می‌شود.

 

تیم کشتی آمریکا در غیاب دیوید تیلور هیچ شانس مسلمی برای کسب مدال طلا در المپیک پاریس ندارد، اگرچه به ستارگان خود در اوزان دیگر نیز دل بسته است.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۱۹۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر