کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۶۳۳
تاریخ خبر:

غرامت بی‌سابقه‌ای که فولاد از نکونام می‌خواهد

غرامت بی‌سابقه‌ای که فولاد از نکونام می‌خواهد

جریمه سنگین جواد نکونام با شکایت فولاد، او را دوباره به تیتر یک فوتبال ایران تبدیل می‌کند

ترک ناگهانی فولاد پس از صعود به مرحله حذفی و در آستانه دیدار حساس با الهلال، یکی از اتفاقاتی است که شاید حتی بسیاری از هواداران فولاد هم فراموشش کرده باشند اما مدیران باشگاه همچنان پای شکایت خود با اتهام فسخ غیرقانونی ایستادند و حالا به نظر نتیجه موردنظر خود را گرفتند.

 

صبح امروز ابتدا خبرگزاری تسنیم خبر داد که جواد نکونام با محکومیت در کمیته تعیین وضعیت به پرداخت سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان محکوم شده است. این خبر به سرعت در صفحات هواداران استقلال منتشر شد اما واکنشی از سوی باشگاه خوزستانی یا جواد نکونام به همراه نداشت.

 

پیگیری این خبر از داخل باشگاه فولاد نتیجه مشخصی را در بر نداشت و آن‌ها اعلام کردند که ابلاغیه این حکم را هنوز دریافت نکرده‌اند. با این حال احتمالا فردا حکم نهایی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 

جالب اینکه جواد نکونام در زمان ترک فولاد، اعتقاد داشت که این اتفاق به صورت قانونی رقم خورده و باشگاه خوزستانی امکان محکومیت او را نخواهد داشت اما حالا اگر این خبر به واقعیت بپیوندد، او با یکی از سنگین‌ترین جرایم فوتبال ایران مواجه خواهد شد.

 

این در حالی است که سرمربی استقلال بلافاصله بعد از پایان لیگ با حکم کمیته انضباطی به دلیل اظهاراتش پنج میلیارد تومان جریمه شد و حالا در صورت تائید این حکم میزان جریمه او به 8.8 میلیاد تومان خواهد رسید.

 

مشخص نیست که محکومیت سرمربی استقلال تنها جریمه مالی خواهد بود یا خیر، اما در صورت تائید خبر، او قطعا این پرونده را به کمیته استیناف خواهد بُرد تا باشگاه فولاد را محکوم کند.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۱۶۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر