کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۹۳۲
تاریخ خبر:

اظهارات تند ‌حجت کریمی منجر به شکایت علیرضا بیرانوند شد

اظهارات تند ‌حجت کریمی منجر به شکایت علیرضا بیرانوند شد

دروازه‌بان ‌تیم ملی شکایت قضایی را نسبت به مدیرعامل سابق استقلال انجام داده است

‌‌ یک روز بعد از اظهارات عجیب و غریب حجت کریمی در مورد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی شکایت قضایی را نسبت به مدیرعامل سابق استقلال انجام داده است.

‌ این شکایت با اتهام توهین در دادگاه فرهنگ و رسانه به ثبت رسیده و علیرضا بیرانوند به دنبال محکومیت مدیرعامل سابق استقلال در پی اظهارات تند او در میان خبرنگاران خواهد بود.

 

حجت کریمی در اظهاراتی عجیب و زشت گفته بود: حالا آقای بیرانوند، در رابطه با صحبت‌هایی که هست، من میزبان منزلی بودم که آقای بیرانوند هم آنجا تشریف داشتند. به احترام سفره‌ای که آنجا بوده من هیچ چیزی راجع به آقای بیرانوند نخواهم گفت. چون دیدم گفتند ۴۰ میلیارد و سکه و درهم و این‌ها که من تکذیب می‌کنم.

او در مورد این توافق عنوان کرد: ما یک مبلغی را توافق کرده بودیم ولی این مبالغ نبود و اصلا آن شب پولی نبرده بودیم که بگوییم تحویل بگیر. در آن جلسه خیلی حرف‌ها زده شد. دوستان دیگر هم بودند ولی من حرمت سفره را نگه می‌دارم و اگر صاحب خانه به من اجازه بدهد من مطالب را در آینده خواهم گفت. من اگر بخواهم این مطالب را عنوان کنم، خیلی ببخشید ایشان باید چادر سرش کند بیاید بین هواداران! به احترام سفره و حرمت میزبانی نمی‌خواهم حرف بزنم‌.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۰۹۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر