کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۲۹۱
تاریخ خبر:

شماره موبایل مدیرعامل پرسپولیس در فضای مجازی پخش شد

شماره موبایل مدیرعامل پرسپولیس در فضای مجازی پخش شد

بعد از بحث شدید بین مدیران 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، شماره موبایل رضا درویش در فضای مجازی پخش شد

دوشنبه شب بحث شدیدی بین فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر در گرفت که بعد از این برنامه درویش هدف فضای مجازی قرار گرفته است.

 

مدیرعامل پرسپولیس که بعد از این ماجرا در تلاش بود شائبه مربوط به توهین قومیتی را رد کند و همچنین از مردم گیلان عذرخواهی کرد و در صفحه شخصی اش نوشت: در برنامه فوتبال برتر جمله‌ای گفتم که باعث رنجش برخی از هموطنان عزیز شده است. بنده با افتخار شمالی هستم و ارادتمند تمام گویش‌های ایران زمین به ویژه مردم دوست داشتنی گیلان و مازندران و گلستان انتقادات من به رفتار و فرافکنی‌های ایشان همچنان پابرجاست، اما بدون هیچ توجیهی از تک تک کسانی که یکی از جملاتم آزرده‌شان کرده صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. ایران و ایرانی سربلند باد.

 

اکنون گفته می‌شود در فضای مجازی نیز این ماجرا باعث دردسر وی شده است و با پخش شدن شماره موبایل مدیرعامل پرسپولیس در فضای مجازی، او مورد هجوم پیام و تماس‌های زیادی شده تا در کار شخصی‌اش نیز خلل ایجاد شود. همچنین دیروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال  در حکمی مدیرعامل پرسپولیس را با محرومیت ۲۰ روزه مواجه کرد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کدخبر: ۵۶۰۲۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر