کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۱۷۲
تاریخ خبر:

مشاجره عجیب تنیسور استرالیایی با ‌دوست دخترش حین مسابقه‌!

مشاجره عجیب تنیسور استرالیایی با ‌دوست دخترش حین مسابقه‌!

تامیک تصمیم گرفت از مسابقه کناره گیری کند و بعداً تست کرونای او مثبت شد

برنارد تامیک، تنیسور استرالیایی، پس از یک مشاجره عجیب و غریب با دوست دخترش در حین مسابقه، بازی خود را نیمه کاره رها کرد. تامیک که زمانی در رتبه ۱۷ جهان قرار داشت، اکنون در مسابقات چلنجرز شرکت می‌کند تا بتواند رتبه خود را بهبود بخشد و دوباره در برابر بهترین‌های دنیا بازی کند. اما این بازیکن ۳۱ ساله که اکنون در رتبه ۲۴۷ قرار دارد، در مقابل یوتا شیمیزو از ژاپن در مسابقات اوپن لیتل راک در آرکانزاس به مشکل برخورد.

تامیک در ست اول با نتیجه ۶-۱ شکست خورد و در طول بازی بسیار حواس پرت و بی علاقه به نظر می رسید. این تنیسور که زمانی رتبه یک جهان را در رده جوانان داشت، در طول مسابقه چندین بار از مشکلی شکایت کرد و درخواست کمک پزشکی نمود. زاخاری کوهن، نویسنده ورزشی، در ایکس پست کرد: «من ندیدم که او برای یک توپ هم حرکت کند و تقریباً همه ضربات را از دست می دهد. او پزشکان را خواست و به آنها گفت که دوست دخترش صبح امروز تست کرونایش مثبت شده است.»

قبل از شروع ست دوم، این بازیکن استرالیایی با دوست دخترش، کیلی هانا، که در سکوها نشسته بود، درگیر یک مشاجره شد. گزارشگر مسابقات چلنجرز گفت: «برنارد و دوست دخترش همچنان در حال بحث هستند. خلاصه ماجرا این است که برنی می گوید امروز تست کرونای تو مثبت شده است و دوست دخترش می گوید نه، هفته پیش بود. من انتظار نداشتم که مجبور شوم اینجا یک دعوای زوج را گزارش کنم، اما اینجا هستیم. به هر حال، این وضعیت برای همه هواداران اینجا که فقط می خواهند کمی تنیس ببینند، ناراحت کننده است.»

تامیک تصمیم گرفت از مسابقه کناره گیری کند و بعداً تست کرونای او مثبت شد. گزارشگر اعلام کرد: «خب، این پایان کار است. بنابراین، برنارد تامیک به دلیل بیماری از ادامه بازی انصراف داد. خب، این یک روش بسیار ناخوشایند برای پایان دادن مسابقه است، اینطور نیست؟ روش سختی برای خروج از بازی. اکنون باید ببینیم آیا تامیک بهبود خواهد یافت یا نه.»

این اتفاق عجیب و غیرمنتظره، نشان دهنده فراز و نشیب های زندگی حرفه ای و شخصی این تنیسور استرالیایی است. او که زمانی یکی از با استعدادترین تنیسورهای جوان دنیا بود، حالا با چالش های زیادی در زمین و خارج از آن روبرو است. سوال اصلی این است که آیا تامیک می تواند از این شرایط دشوار عبور کند و دوباره به روزهای اوج خود بازگردد؟

 

منبع: روزیاتو
کدخبر: ۵۶۰۱۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر