کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۱۱۳
تاریخ خبر:

اعتراف وحید امیری به آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس

اعتراف وحید امیری به آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس

داوری کردن در این بازی و با این جو و شرایط، واقعا سخت است

 لیگ بیست و سوم با تمامی فراز و نشیب هایش به پایان رسید و پرسپولیس توانست با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. رقابت بین سرخابی ها به شکل جالب توجهی تا هفته های پایانی ادامه داشت و در نهایت نیز جام به سرخ ها رسید.

پس از تک گل قهرمانی بخش پرسپولیس توسط گئورگی گولسیانی، حرف و حدیث های زیادی به وجود آمد. استقلالی ها به شدت نسبت به گل سرخ ها معترض بوده و اعتقاد داشتند که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. جواد نکونام نیز این موضوع را در آخرین نشست خبری خود صراحتا اعلام کرد.

برخی از کارشناسان داوری نیز ابتدا آفساید بودن این گل را تأیید کردند و برخی دیگر نیز اعتقاد داشتند زاویه دوربین مناسب نیست و یا اینکه تصمیم کمک داور بازی درست بوده اما با انتشار ویدیوی جدیدی که کاملا روی خط قرار دارد، کارشناسان داوری ورزش سه اشتباه بزرگ فرهاد مروجی را تأیید کردند.

حالا نیز یکی از کاپیتان های پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی، ادعای استقلالی ها را تأیید و اعلام کرد که تصمیم کمک داور بازی اشتباه بوده و فرهاد مروجی می توانست تک گل قهرمانی بخش تیمشان در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

وحید امیری که مهمان برنامه شب های فوتبالی بود، درخصوص این صحنه گفت: به نظر من انگار که (گولسیانی) یک نیم بدن در آفساید قرار دارد. این نظر من است. ولی واقعا داوری کردن در این بازی و با این جو و شرایط، واقعا سخت است. در لیگ جزیره نیز تا پیش از آمدن VAR، اتفاقات زیادی رخ می داد و صحنه های مشکوکی به وجود می آمد و حتی الآن نیز با وجود VAR دچار مشکلاتی هستند. حتی یکی از تیم های لیگ نیز درخواست کرده بود تا این فناوری برداشته شود.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۰۱۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر