کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۹۸۴
تاریخ خبر:

پوسترهای جنجالی و متفاوت در هفته آخر لیگ برتر + تصاویر

پوسترهای جنجالی و متفاوت در هفته آخر لیگ برتر + تصاویر

باشگاه‌های لیگ برتری برای بازی هفته آخر خود پوسترهایی معنادار طراحی کرده‌اند

هفت صبح | امشب هفته آخر لیگ برتر برگزار می شود. باشگاه ها معمولا ساعاتی قبل از بازی، پوسترهایی ویژه طراحی می کنند و آن را با هواداران خود به اشتراک می گذارند. در فوتبال ایران این پوسترها گاهی جنبه کری خوانی و طعنه زدن پیدا می کند و گاهی البته به ندرت، به مسائل دیگری هم اشاره می کنند. در این مطب چند پوستر متفاوت را که برای بازی های امشب طراحی و منتشر شده مرور می کنیم.

1

این پوستر بازی پیکان و استقلال است که از سوی باشگاه استقلال منتشر شده است. در این پوستر هوادارانی را می بینید که با پاراگلایدر بر فراز ورزشگاه پاس قوامین در حال پرواز هستند. این احتمالا کنایه ای است به این که قرار است بازی این تیم مقابل پیکان بدون حضور هواداران برگزار شود.

 

2

پوستر باشگاه گل‌گهر برای مصاف با ذوب‌آهن اصفهان با تصاویری از چند چهره فرهیخته و مشهور ادبی سیرجان نظیر استاد باستانی پاریزی، دکتر طاهره صفارزاده و استاد محمدعلی آزادیخواه طراحی شده است تا در آخرین بازی فصل توجه ویژه‌ای هم به اساتید حوزه ادبیات و و هنر این سرزمین کهن از سوی باشگاه سیرجانی وجود داشته باشد.

 

3

در پوستر طراحی شده از سوی باشگاه مس رفسنجان برای تقابل با پرسپولیس تصویر محمد منتظر دیده می شود که با دستانش عینکی مقابل چشمانش ساخته است. نکته این عکس این است که منتظر بازیکن استقلال است که به صورت قرضی در مس بازی می کند.

 

4

باشگاه سپاهان هم مطابق معمول، یک پوستر جنجالی و پر از گوشه و کنایه طراحی کرده است. در پوستر این باشگاه برای بازی مقابل شمس آذر به اتفاقاتی که در طول فصل برای این تیم رخ داد، مثل کسر 4 امتیاز، اشتباهات داوری و محرومیت ناگهانی چند بازیکن این تیم اشاره شده است.

 

کدخبر: ۵۵۹۹۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر