کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۸۹۹
تاریخ خبر:

پرافتخارترین لژیونر ایرانی تاریخ؟ فکرش را هم نمی‌کنید!

پرافتخارترین لژیونر ایرانی تاریخ؟ فکرش را هم نمی‌کنید!

او حالا به ششمین قهرمانی خود با تیمش در لیگ کرواسی دست یافته است

صادق محرمی همراه با دینامو زاگرب کرواسی دهمین جام قهرمانی خود را به دست آورد. محرمی از جمله لژیونرهای پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود. او که فوتبال خود را در ملوان آغاز کرد و سپس با پیراهن پرسپولیس درخشید، حالا ششمین فصل حضور در دینامو زاگرب را سپری کرده و همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ رسیده است.

 

محرمی این فصل ۱۳ بار در ترکیب دینامو زاگرب به میدان رفت، یک پاس گل داد و نمره خوب ۷ از ۱۰ را به طور میانگین از کارشناسان دریافت کرد. مدافع راست ۲۸ ساله فوتبال ایران که ۲۸ بازی ملی نیز در کارنامه دارد، دهمین عنوان قهرمانی خود را در فوتبال اروپا کسب کرد. ۶ عنوان قهرمانی در لیگ کرواسی، دو قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی سوپرکاپ در کارنامه محرمی دیده می‌شود. او که روی هم ۱۳۴ بازی برای دینامو زاگرب انجام داده با این آمار پرافتخارترین لژیونر فوتبال ایران است.

 

صادق محرمی همچنین با پرسپولیس دو قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در سوپرجام به دست آورده و در رقابت‌های داخلی هم در زمره بازیکنان پرافتخار قرار گرفته است. محرمی که شایعاتی مبنی بر بازگشت‌اش به پرسپولیس شنیده می‌شود هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. او یک فصل دیگر با دینامو زاگرب قرارداد دارد.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۵۹۸۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر