کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۲۵۲
تاریخ خبر:

پرسپولیس محکوم به پیروزی در بازی امروز است

پرسپولیس محکوم به پیروزی در بازی امروز است

پیروزی دیروز استقلال، پرسپولیس را در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن تحت فشار قرار داده است

پرسپولیس، امروز با یک تیم بالای جدولی دیگر بازی کند اما این بازی هم خانگی نیست و کار برای اوسمار و شاگردانش دشوار می‌شود. تیم محمد ربیعی در کنار ملوان یکی از پدیده‌های نیم‌فصل اول بود و نیمه اول رقابت‌ها را با رتبه پنجمی به پایان رساند.

آنها اولین بازی نیم‌فصل دوم را با شکست نابارانه خانگی مقابل ملوان به پایان رساندند در حالی که یک پنالتی در آن مسابقه از دست دادند. ذوب‌آهن ربیعی با وجود تمام شایستگی‌هایش در خانه خود پیروز نشده و از این حیث آمار عجیبی دارد که می‌تواند پرسپولیس را به کسب پیروزی امیدوار کند.

آنها بعد از برد در جام حذفی و باخت مقابل ملوان در هفته هفدهم به میدان نرفتند چرا که سپاهان برای بازی آسیایی در دسترس نبود.

ذوب‌آهن همین حالا و با یک بازی کمتر از پرسپولیس تنها هشت امتیاز کمتر از این تیم دارد و نتیجه گرفتن مقابل این تیم اصلاً راحت نیست. آنها در خط حمله خود محمدجواد محمدی را دارند که 5 گل در نیم‌فصل اول به ثمر رسانده و همین چند روز قبل مورد توجه پرسپولیس بود تا سرخپوش شود و جای شهاب زاهدی را بگیرد اما حالا مهمترین ابزار ربیعی برای ضربه زدن به پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس بعد از باخت مقابل آلومینیوم اراک که با وجود نمایش قابل قبول این تیم بسیار تلخ بود و شروعی ناامیدکننده را برای اوسمار رقم زد، برد مهمی مقابل تراکتور به دست آورد که از حیث رقابت جدولی اهمیت بالایی داشت و حالا دنبال پیروزی دیگری است تا دوباره رسماً وارد کورس شود.

اوسمار لوس ویرا در دو بازی قبلی امیدواری‌هایی نزد هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و حالا با کیفیتی که تیمش در دو بازی قبلی ارائه داده همه منتظر یک نمایش درخشان و پیروزی دوم مرد برزیلی هستند بخصوص که از این بازی سه خرید تازه‌وارد هم به لیست او اضافه شده‌اند و انتظار می‌رود با حضور آنها تیم پرسپولیس قدرتمندتر شود.

پرسپولیس تحت هدایت اوسمار لوس ویرا دو بازی را در اراک و تهران پشت سر گذاشت که در اولی باختی ناباورانه متحمل شد و در مصاف دوم سه امتیاز شیرین از تراکتور گرفت.

اوسمار ویرا در اولین بازی خود به عنوان سرمربی پرسپولیس سه تغییر نسبت به آخرین مسابقه پرسپولیس که یحیی گل‌محمدی هدایت سرخ‌ها را برعهده داشت انجام داد و از ریگی، کنعانی و نعمتی به جای عالیشاه، فرجی و احمدی که در رفسنجان به میدان رفته بودند، بهره برد.

اوسمار در بازی تراکتور به نسبت دیدار در اراک یک تغییر در تیم خود انجام داد و عالیشاه را به ارنج آورد و اسدبیگی را بیرون گذاشت.

حالا در سومین بازی پرسپولیس تحت هدایت اوسمار احتمال تغییرات بیشتر قابل انتظار است شاید ترکیب سرخ‌ها در فولادشهر مقابل ذوب‌آهن تا 40 درصد تغییر کند.

با اضافه شدن بازیکنان جدید و کسب مجوزهای لازم و صدور کارت بازی تا قبل از بازی ذوب‌آهن احتمال حضور عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن در ترکیب اصلی این تیم وجود دارد و احتمالاً هر سه بازیکن در ارنج ابتدایی در ترکیب قرار بگیرند.

از سوی دیگر با توجه به محرومیت بیرانوند و بازی کردن امیررضا رفیعی احتمال انجام چهار تغییر در ارنج ابتدایی سرخ‌ها وجود دارد و با این حساب احتمالاً 40 درصد تغییر در ارنج ابتدایی پرسپولیس نسبت به بازی با تراکتور تغییر خواهد کرد و تیم اوسمار چهره تازه‌ای پیدا می‌کند که شاید در نگاه اول هیجان‌انگیز به نظر برسد اما احتمال کمتر شدن میزان هماهنگی بین بازیکنان و حرکات منظم تیمی در روز بازی با ذوب‌آهن به وجود بیاید.

کدخبر: ۵۵۴۲۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر