کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۲۶
تاریخ خبر:

مانوئل نویر بالاخواه توماس توخل درآمد

مانوئل نویر بالاخواه توماس توخل درآمد

کاپیتان بایرن‌مونیخ به خبر پایان همکاری این باشگاه با توماس توخل واکنش نشان داد

بایرن‌مونیخ سرانجام به شکست‌های پیاپی پایان داد و مقابل لایپزیگ با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

مانوئل نویر پس از بازی به جدایی توماس توخل از بایرن در پایان فصل واکنش نشان داد و گفت: این برای ما تلخ است که در فصل جاری نتوانسته‌ایم انتظارها را برآورده کنیم و برای سرمربی تیم متاسف‌ایم. ما یک تیم هستیم و با هم ناکام بوده‌ایم. فکر می‌کنم برای نمرات بد نباید همیشه به معلم نگاه و او را سرزنش کرد.

او درباره واکنش توخل در رختکن بعد از اعلام تصمیمش برای جدایی گفت: او کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و اصلا از چنین اتفاقی برای تحریک‌ یا سرزنش‌کردن ما استفاده نکرد. او اصلا قبل از بازی اشاره‌ای به این موضوع نکرد.

نویر درباره ناکامی مربیان بزرگ با بایرن‌مونیخ گفت: سخت است که این را بگویم امادر بایرن کنونی بازیکنانی بازی می‌کنند که نسبت به قبل تغییر کرده‌اند. تیم تغییر کرده است و فکر می‌کنم اعتمادبه‌نفس لازم را برای پوشیدن این پیراهن نداشته‌ایم. تفکر تیم تغییر کرده است و باید تلاش کنیم تا دوباره با همان روحیه و تفکر قبل به میدان برویم.

بایرن‌مونیخ که قهرمان یازده دوره اخیر رقابت‌های بوندسلیگا بوده، در فصل جاری نمایشی ناامیدکننده با توخل داشته است و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن صدرنشین در رده دوم جای دارد. بایرن در لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط خوبی ندارد و در دیدار رفت برابر لاتزیو با یک گل شکست خورد تا کار در دیدار برگشت برایش سخت شود.

کدخبر: ۵۵۴۱۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر