کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۵۹۶
تاریخ خبر:

ایران ۲ قطر ۳؛ این هم از این جام ملت‌ها

ایران 2 قطر 3؛ این هم از این جام ملت‌ها

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به قطر باخت و از رسیدن به فینال بازماند

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف قطر رفت. که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع قطر به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی (۴۶- میلاد محمدی)، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی (۴۶- محمد محبی)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب قطر: مشعل برشام، جاسم جابر (۸۱- عزیز حاتم)، پدرو کوریا (۶۳- طارق سلمان)، المهدی علی مختار (۶۸- بوئلان خوخی) ، محمد وعد البیاتی، یوسف عبدالرزاق (۶۳- حسن الهیدوس)، اکرم عفیف، لوکاس مندس، همام احمد (۴۶- اسماعیل محمد)، معز علی و احمد فتحی عبدالله.

داور: احمد العلی از کویت

شرح گل‌ها:

ایران 1 - قطر صفر (دقیقه 4: سردار آزمون): اوتی که مهدی طارمی در سمت راست زمین گرفته بود را علیرضا جهانبخش با پرتاب بلند به محوطه جریمه فرستاد که ضربه پشت سر سعید عزت‌اللهی را پدرو میگل به شکل ناقص دفع کرد تا سردار آزمون با فرصت‌طلبی، جای‌گیری مناسب و ضربه قیچی برگردان تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

ایران 1 - قطر 1 (دقیقه 17: جاسم جابر): فرار اکرم عفیف از سمت راست محوطه جریمه و پاس کات‌بک او را جاسم جابر با شوت محکم از پشت محوطه جریمه زد که توپ پس از برخورد به پای مدافع ایران و عبور از روی سر بیرانوند به تور دروازه چسبید و گل تساوی را به همراه داشت.

ایران 1 - قطر 2 (دقیقه 43: اکرم عفیف): موج دوم حمله قطر با دفع اشتباه بازیکنان ایران در زمین خودی شکل گرفت که پاس رو به جلوی احمد فتحی را اکرم عفیف با نفوذ سریع به محوطه جریمه و شوت فنی و تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پیش بیفتند.

ایران 2 - قطر 2 (دقیقه 51: علیرضا جهانبخش): در زمان پنالتی زودهنگام نیمه دوم برای ایران، در حالی که مشعل برشم به سمت راست شیرجه رفته بود، علیرضا جهانبخش توپ را به مرکز دروازه زد تا گل تساوی به ثمر برسد.

ایران 2 - قطر 3 (دقیقه 82: المعز علی): ارسال اکرم عفیف از سمت چپ زمین را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر برگشت داد تا پشت محوطه جریمه توپ به عبدالعزیز حاتم برسد و این بازیکن یک دقیقه پس از تعویض اقدام به شوت‌زنی کند که ضربه او در میانه راه به المعز علی رسید و در حالی‌که رامین رضاییان آفساید را پُر کرده بود، این مهاجم گل سوم قطر را با شوت زمینی زد.

بهترین بازیکن:

اکرم عفیف، فوق ستاره پیروزی قطر مقابل ایران بود که روی تمام گل ها و صحنه اخراج شجاع نقش داشت. او گل اول را ساخت، گل دوم را به زیبایی زد و روی گل سوم هم با ارسال خود ایفای نقش کرد و بدون شک ستاره زمین بود.

 

کدخبر: ۵۵۳۵۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر