کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۶۳۰
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| قطر را در جام ملت‌ها تنها گذاشتید؟

نکته‌بازی| قطر را در جام ملت‌ها تنها گذاشتید؟

از وعده‌ها و ادعاها درباره درآمدزایی ایران و کیش از برگزاری جام‌جهانی در قطر تا جام‌ملت‌های آسیا 2023.

روزنامه هفت صبح| با دیدن مراسم افتتاحیه و ورزشگاه مدرن لوسیل و ربات سگ‌نمایی که مشغول عملیات امنیتی در اطراف این ورزشگاه بود، به یاد وعده‌ها و ادعاها درباره درآمدزایی ایران و کیش از برگزاری جام‌جهانی در قطر افتادیم. یادش به‌خیر. آن روزها به‌طور تصادفی با هر مسئول و مدیری حرف می‌زدید از آمادگی کیش برای کمک به قطر حرف می‌زد. مسعود سلطانی‌فر وزیر وقت ورزش و جوانان در سال 1397 گفت: «قطر در جریان برگزاری جام‌جهانی 2022 می‌تواند از امکانات کیش برای برگزاری اردوهای ورزشی کشورهای مختلف استفاده کند.»

 

حتی از سوی برخی مسئولان صحبت از برگزاری چند بازی جام‌جهانی در کیش هم شد! انگار که قطری‌‎های بینوا کاسه چه‌کنم در دست گرفته بودند و نمی‌دانستند در یک وجب جا چطور از پس برگزاری جام‌جهانی و میزبانی از  32 تیم و هواداران‌شان بربیایند و به ما چشم دوخته بودند تا بلکه دل‌مان به رحم بیاید و به آنها کمکی بکنیم. رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران کیش هم گفته بود:

 

«ما در جزیره کیش ۵۰ هتل داریم و حدود ۱۹ هزار و خرده‌ای تخت که تا زمان جام‌جهانی قطعاً به ۲۰ هزار تخت هم می‌رسد. بنابراین می‌توانیم پذیرای همه جور مسافری باشیم؛ اینکه می‌گویم همه‌جور مسافر، یعنی مسافران متقاضی هتل‌های مختلف از ۱ تا ۵ ستاره با انواع خدمات.»

 

اما در طول برگزاری جام‌جهانی حتی یک خارجی هم برای تماشای بازی‌های کشورش در جام‌جهانی به کیش نیامد. همین دیگر! سر‌ درد دل‌مان باز شد. ببخشید. راستی دوستان نمی‌خواهند به قطر در برگزاری جام ملت‌ها کمک کنند؟ شما را به خدا این کشور را تنها نگذارید‌‌‌!

 

ای کلک‌ها؛ بدون مربی، بازیکن جذب می‌کنید؟ 
این روزها در فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر هستیم و تیم‌ها در حال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت خود هستند. مربیان هم لیست‌های ورودی و خروجی خود را به مدیران باشگاه‌های‌شان داده‌اند و کارها طبق برنامه و طبیعی پیش می‌رود. اما بزرگ‌ترین سوال درباره فصل نقل و انتقالات، وضعیت باشگاه پرسپولیس است.


یحیی گل‌محمدی چند روز پیش استعفا داده و برانکو هم در اولین دور مذاکرات رسما پاسخ منفی داده است. هرچند گفته می‌شود مدیران باشگاه در حال برطرف کردن موانع حضور او در ایران هستند. با اینکه هنوز تکلیف سرمربی بعدی این باشگاه مشخص نیست اما ظاهرا دوستان در این باشگاه حسابی مشغول نقل و انتقالات هستند. گفته می‌شود محمد خدابنده‌لو به این تیم پیوسته، به جواد آقایی‌پور هم پیشنهاد داده‌اند و مذاکرات با عبدالکریم حسن و بشار رسن و محمدرضا آزادی هم به نتایج خوبی رسیده است!


اما سوالی که پیش می‌آید این است که این بازیکنان با نظر کدام مربی در حال جذب هستند؟ البته جناب رضا درویش قبلا یک بار از این کارها کرده‌اند و بدون تایید یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب بازیکن با نظر شخصی خودشان کرده‌اند که خب نتیجه‌اش را هم دیدیم.


یعنی بعید نیست که این بار هم جناب درویش خودشان صلاح دیده باشند که تا زمان انتخاب سرمربی جدید، دست روی دست نگذارند و بازیکن جذب کنند. اما خب یک احتمال دیگر هم هست و آن این است که تکلیف سرمربی بعدی مشخص است و باشگاه با نظر او در حال فعالیت در بازار نقل و انتقالات است. فقط احتمالا دوستان نمی‌خواهند حاشیه و جنجال ایجاد شود.

 

 

کدخبر: ۵۵۲۶۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر