کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۴۹
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| لابد باید ۱۵‌میلیارد بیرانوند را باور کنیم!

نکته‌بازی|  لابد باید 15‌میلیارد بیرانوند را باور کنیم!

درباره حرف‌های مرتضی پورعلی‌گنجی درباره قرارداد سعید مهری و مبلغ قرارداد‌ پیام نیازمند.

روزنامه هفت صبح|  این دفاعیات بعضی از بازیکنان و مسئولان 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان از هزینه‌های خودشان و طعنه‌های‌شان به رقبا واقعا خنده‌دار است. مثلا مرتضی پورعلی‌گنجی درباره قرارداد سعید مهری که 160 میلیون تومان اعلام شده گفته: «دمش گرم. به خاطر عشقش بزرگواری کرده است. احتمالا اسنپ کار می‌کند.

 

ان‌شاءالله خدا یک جای دیگر به زندگی‌اش برکت دهد. من فکر می‌کنم پرسپولیس سقف را رعایت کرد و کلاه گشادی سرش رفت.» حتی نگارنده این ستون هم که استقلالی است، باور نمی‌کند قرارداد مهری با استقلال 160 میلیون تومان باشد اما حرف‌های شما درباره مبلغ قرارداد خودتان و سایر پرسپولیسی‌ها هم به همین اندازه و شاید بیشتر باورنکردنی است.

 

شما در همین مصاحبه گفته‌اید: «بازیکن ملی ما، علی بیرانوند ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بسته است. بیشتر از علی بیرانوند کسی نگرفته است. بیشتر بازیکنانی که سقف را گرفتند، ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.» آقای پورعلی‌گنجی! چطور باید باور کنیم شما که در چین و قطر قراردادهایی به ارزش 50 تا 60 میلیارد تومان آن هم به ارزش چند سال پیش ریال و تومان داشتید، الان قراردادی زیر 15 میلیارد با پرسپولیس بسته‌اید؟

 

چطور باور کنیم، بیرانوندی که پارسال هم قراردادی 15 میلیاردی داشت و امسال پیشنهاد بالاتر از 100 میلیاردی از استقلال داشت، با همان 15 میلیارد در پرسپولیس مانده باشد؟ نه استاد! ما نه قرارداد 160 میلیونی مهری و 50 میلیونی هاشمی‌‌نسب را باور می‌کنیم نه قرارداد 15 میلیاردی شما و بیرانوند و چند ستاره دیگر را!

 

چیزی تا تایید 160 میلیارد نمانده! 
ابتدای فصل وقتی قرارداد قرضی پیام نیازمند با سپاهان قطعی شد و او رسما از تیم پرتغالی خریداری شد، حرف و حدیث‌های زیادی درباره مبلغ این قرارداد و هزینه این انتقال به وجود آمد. ما در همین ستون با استناد به خبر یک سایت رسمی ورزشی پرتغالی نوشتیم که سپاهان برای جذب نیازمند فقط یک میلیون یورو بابت رضایتنامه او پرداخت کرده است.

 

این خبر در سایر رسانه‌های ایران هم منتشر شد اما دوستان در باشگاه سپاهان مدعی شدند که این اخبار برای تخریب این باشگاه منتشر می‌شوند و کذب هستند! ما در همان مقطع پرسیدیم که سایت maisfutebol چه دشمنی با سپاهان دارد که چنین خبری را منتشر کند اما دوستان برادعای خود اصرار داشتند.

 

گذشت و گذشت تا اینکه رضا جاودانی عضو کمیته استیناف مدعی شد قرارداد نیازمند با سپاهان در سال اول 10 میلیارد و در سال دوم 150 میلیارد است! دوستان در سپاهان باز هم این ارقام را تکذیب کردند و مدعی شدند که رقم واقعی قرارداد نیازمند حتی نصف این مبلغ هم نیست! در نهایت روز جمعه بود که منوچهر نیکفر مدیرعامل سپاهان رسما اعلام کرد:

 

«نیازمند در سال اول ۴۰ و در سال دوم ۵۰ میلیارد تومان با ما قرارداد دارد. با احتساب مبلغی که برای رضایتنامه او خرج کرده‌ایم، نیازمند برای سپاهان ۱۱۵ میلیارد هزینه داشته است.» البته اگر بدانیم که مبلغ ادعا شده آقای نیکفر مبلغ اصلاح شده قرارداد نیازمند است، می‌توانیم مطمئن شویم که ادعای جاودانی خیلی هم بیراه نبوده است! شاید در آینده صحت ادعای جاودانی تایید هم شود!

 

 

کدخبر: ۵۵۲۳۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر